A
Anonymous
Guest
Jongens, ik heb straks in mijn gameroom geen ruimte voor deze game, dus ik heb besloten hem weg te doen. De game werkt 100% (de vorige eigenaar heeft de cab technisch gereviseerd) en hij ziet er nog zeer goed uit. De monitor heeft wel wat screenburn, maar daar zie je tijdens gameplay niets van. Voor plaatjes kun je mijn road trip report op DLF bekijken: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1284.0
A.u.b. alleen reageren als je serieuze interesse hebt, de cab staat namelijk tijdelijk in opslag en ik voel er weinig voor om de cab er voor niets uit te halen.
De prijs is € 250.
A.u.b. alleen reageren als je serieuze interesse hebt, de cab staat namelijk tijdelijk in opslag en ik voel er weinig voor om de cab er voor niets uit te halen.
De prijs is € 250.