What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Afterburner Deluxe

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Afterburner Deluxe in goede werkende staat. De meesten van jullie hebben deze al gezien en misschien zelfs gespeeld :) Machine is helemaal gecalibreerd, ingevet, etc. Draait erg soepel.

Vraagprijs is 1800 euro. Opsturen van de cab kan; PM me even voor details.

Foto's hieronder, meer te vinden op: http://s1293.photobucket.com/user/cageman007/library/Afterburner

En ik heb een videootje gemaakt van mij in de cab :):


WP_20140520_022_zpsd6523e66.jpg
WP_20140520_020_zps2d5086f9.jpg
WP_20140520_008_zps422be712.jpg
WP_20140520_040_zps66afa0fe.jpg
WP_20140520_012_zps50c096b5.jpg
 
WTF!!!!! Het petekind van arjan in de uitverkoop, ik begin me nu toch zorgen te maken. Of jullie hebben allemaal financiële problemen of jullie zijn bezig met een grote vernieuwingsslag.

Ik hoop het laatste :mrgreen:

P.s: indien het eerste roep ik nu al dibs op de outrun 2 sp twin of the daytona wall 😉
 
Hahaha, het is denk ik een beetje van beide jongens :) We kunnen allemaal de centen gebruiken en we willen altijd de dynamiek erin houden. De meeste keycabs zullen altijd blijven en sommige zullen verdwijnen ook omdat we altijd rekening moeten houden met een evt. vertrek. Dan is het gewoon niet zo handig om cabs te hebben die alleen maar door overhead deuren passen :mrgreen:

Anyway geen reden tot paniek, maar we moeten altijd op onze hoede zijn en reëel blijven!

Als laatste wil ik toch zeggen dat wij met 5 man elke maand €100,- p.p. betalen voor deze ruimte de afgelopen 2,5 jaar, soms moet je dan toch even een pas op de plaats doen :)
 
Groot gelijk, niet duur voor zo'n pand, maar zeker veel geld elke maand.
Maar 2,5 jaar alweer joh. Pfff, tijd vliegt.

Ik hoop dat jullie hem snel kwijt zijn, samen met de andere cabs die jullie te koop hebben.
 
Marcosan30":9kecfppm said:
WTF!!!!! Het petekind van arjan in de uitverkoop, ik begin me nu toch zorgen te maken. Of jullie hebben allemaal financiële problemen of jullie zijn bezig met een grote vernieuwingsslag.

Ik hoop het laatste :mrgreen:

P.s: indien het eerste roep ik nu al dibs op de outrun 2 sp twin of the daytona wall 😉
Haha!

Nee, het NGC wordt niet ontmanteld hoor! Het is inderdaad de combinatie die Hasan aangeeft: Weer wat geld proberen te maken om weer nieuwe dingen te kunnen doen. De Afterburner is inderdaad mijn petekindje, maar iemand anders mag er nu van gaan genieten. Mijn andere petekindjes zijn de OR2 twin en 4 van de Daytona's :)

Tenzij je een ID in de aanbieding hebt, valt er weinig te onderhandelen, Marco :mrgreen:

A
 
Mijn andere petekindjes zijn de OR2 twin en 4 van de Daytona's :)

Tenzij je een ID in de aanbieding hebt, valt er weinig te onderhandelen, Marco :mrgreen:

A[/quote]

Hmmm een OR2 en 4 daytona's voor mijn ID6???

nope, i love my ID6
 
Haha! Je hebt helemaal gelijk. Maar ik wil nog steeds graag first dibs :)

PS en offtopic: let even op het quoten van posts: bij jou gaat het heel vaak fout. Enig idee waarom? Wis je teveel tekst misschien?
 
Cageman":2mvmtowy said:
Haha! Je hebt helemaal gelijk. Maar ik wil nog steeds graag first dibs :)

PS en offtopic: let even op het quoten van posts: bij jou gaat het heel vaak fout. Enig idee waarom? Wis je teveel tekst misschien?

Olde gloeperd, ik wis precies genoeg :mrgreen:

On topic: jij hebt first dibs
 
Back
Top