What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] 8 shockboxes

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Ik verkoop 8 shockboxes, liefst verkoop ik ze in 1 keer ivm verzendkosten. De meeste hebben een inlay (behalve 2), maar die kan je natuurlijk zelf veranderen als je andere spellen hebt.

p1000139rr2.jpg

p1000141et7.jpg


De inlays van MOTW en Neo Turfmasters krijg je er niet bij (zie andere topic)

Bied maar wat.
 
Ik wil die van Metal Slug X graag :-). Check je PM maar.
 
Metal Slug X shockbox is weg, blijven er 7 shockboxes over :D

Voor de duidelijkheid, de shockboxes die over zijn:
1) lege shockbox (staat niet op foto)
2) lege shockbox (staat niet op foto)
3) Strikers 1945
4) Last Blade 2
5) Blazing Star
6) Windjammers
7) Puzzle Bobble
 
`damn leuke godies, hoeveel wil je voor de puzzle bubble en winsjammers shockbox ?
 
Als de prijs een beetje christelijk is kan je ze beter allemaal nemen.
 
wat is christelijk, ik heb ze nog nooit los gekocht.
 
heb ze wel eens voor 8 euro de stuk gezien, helaas was ik er te laat bij :(
 
dan verkoop ik ze voor 7 x 8 euro = 56 euro inc. verzenden :)
 
Dat is wel een nette prijs, shockboxes moet je nou eenmaal vaak importeren en dan ben je zeker meer kwijt.
 
Capcom":88b4x7hx said:
dan verkoop ik ze voor 7 x 8 euro = 56 euro inc. verzenden :)

als je ze nog hebt zijn ze bij deze verkocht :D

goeie deal
 
hmz, gellukkig is het niet mijn eerste levens behoefte.
 
Back
Top