What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tips nodig voor shopping

Ken

High Score Hunter
Ik ga maandag weer richting Japan en zit nu een beetje op de prijslijsten van Gfront en MAK! Japan te kijken welke hard-, dan wel software ik dit jaar zal meenemen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe impuls in arcade gaming. Na het verkopen van alle CAVE games heb ik nu alleen nog CPS-2 en MVS. Ik zit zelf te denken aan een Type-X2, alleen is dat een wat onhandige kast om mee te nemen en redelijk makkelijk aan te komen in Europa. Nog een optie op dit moment is een 3rd Strike kit..

Wie heeft er een goed idee?
 
third strike is wel het beste street fighter spel ooit, alleen batterijtje en no jap resurection :/

pgm shizzle zal wel aan de cheapere kant liggen in japan, pgm2 is ook wel interessant voor wat rehashes van games.

en als je teveel geld hebt SUPER STREET FIGHTER 4 ARCADE EDITION :)

succes ermee, je zult zeker genoeg vinden daar.
 
Mildoe":35bwxos8 said:
een sf4 kit?
of en bazblue kit is ook wel wat volgens mij?
Die zijn beide Type X-2...niet per se nodig om daar aan te schaffen zo'n grote unit.
Ik had ooit een 3rd Strike kit, maar was inderdaad als dood dat de batterij het zou gaan begeven. Dus maar geruild tegen Progear no Arashi. Oh wacht....
 
Geen idee ligt eraan wat je zelf interessant vindt natuurlijk. Manco van typex2 vind ik dat de console ports over het algemeen mooier zijn, beter draaien en meer opties hebben :) Wellicht dat een exboard wat is? volgens mij heb je daar maar een paar fighters op waarvan arcana heart een ps2 port heeft. Weet ook niet hoe goed die ports zijn en of de originele hardware nog wat toevoegt natuurlijk.

Kortom, eigenlijk heb ik geen idee :)
 
Dexx, heb ze echt nergens gezien helaas.

Ik heb uiteindelijk niet onwijs veel arcade stuff gekocht, meer home system stuff.
Wat natuurlijk wel leuk blijft is een no CD SF 3rd Strike kit en een SF Zero board, beide met originele artwork.

En iets met een Hori RAP Premium Xbox 360 stick...pics volgen van de week.
Morgen weer naar huis....
 
Back
Top