What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

THQ Failliet

Da Dude":18ll05ni said:

Voor de lijstjesfans zoals ik

Als je die lijst checked dan lijkt het alsof Uwe Bol ze gemaakt heeft... 90% licenties op andermans product en pure bagger bagger en nog eens bagger. THQ heeft het te lang uitgehouden.
 
Haha uwe bol top movie maker :mrgreen:
 
Wat een gejank hier... THQ heeft wel het beste worstel spel (ooit)uit uitgegeven op de Nintendo 64; WCW/nWo Revenge.

Dus nu je *** houden :P
 
Je bedoeld volgens mij "Wrestlers in the mist" :mrgreen:
 
Als ik dan lees dat er geen deel 3 van een game komt moet ik altijd aan Shen Mue denken.
Fuck wat baal ik daar nu nog van zeg...
 
Back
Top