What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

The Last of Us

Mart

Puzzle Mastermind
Reaction score
0
Wat een fantastische game is dat zeg !
En toen kwam ik gisteren ook nog 'in game' een cab tegen :D

sty9.jpg

bq9y.jpg

Haha,
is inderdaad een behoorlijk obscure titel :)

De game is meesterlijk
Alleen maar goede reviews

Man, ik kan niet wachten tot ik weer verder kan gaan.....

Was van plan de cheapskate uit te gaan hangen en te wachten tot ie 20 euri is. Slecht plan begrijp ik nu.

Jullie zijn niet goed bezig, beste game die ik in een heule lange tijd heb gespeeld.

Bij mij staat de teller op ruim 8 uur speeltijd en ik zit bijna op 50%.

Ontwikkelstudio Naughty Dog heeft een patch uitgegeven die de in The Last of Us zichtbare telefoonnummers van sekslijnen uit het spel verwijdert. Daarnaast verhelpt de patch de nodige problemen in de multiplayer-modus van het spel.

In PlayStation 3-game The Last of Us was in de singleplayer-campagne een texture te zien met daarop twee telefoonnummers. Wat volgens de makers twee fictieve nummers waren bleken echter de nummers van twee van "America's hottest sex lines" te zijn. Een oprechte fout, volgens de ontwikkelaars van Naughty Dog, die verholpen zou worden in de eerstvolgende patch - en die patch is inmiddels online, zo meldt Eurogamer.

De wijziging aan de texture is de enige verandering die patch 1.02 aanbrengt in de singleplayer van The Last of Us. Alle overige veranderingen worden doorgevoerd in de multiplayer-modus van het spel. Zo moet de patch onder meer zorgen voor soepelere host migration, en stabielere verbindingen in het algemeen. Ook heeft Naughty Dog wat kleine aanpassingen gedaan aan de gameplay van de multiplayer.
:mrgreen:

Back