Het is zeker niet ideaal, dat geef ik toe. Wel is het leuk voor als je onderweg bent en toch wilt spelenCageman":5iln0zar said:Ik snap niet hoe je een fighter op een mobiele telefoon überhaupt fatsoenlijk kunt spelen. Staat veel te ver af van wat het moet zijn. Zelfde voor shooters bv.
ChapDDR":32bic758 said:KoF is tof! De game is wel een stuk moeilijker dan SF etc. maar het is zo lekker snel en offensief. '98, 2002 en 13 zijn het leukste IMO.
Mature, Vice en Clark zijn mijn favoriete characters, Super Clark bustaaaaaa!!
Heeft het NGC KoF?
Ik ben meer van de MOTW. vetste neo game ever. Ik speelde het meest met Khushnood Butt. Die charge knoppen zjin vet, maar om die echt goed te kunnen gebruiken kan je het beste op een cab spelen.ruderudie":2x8ja640 said:Ga als ik moet kiezen toch vaker voor de real bout games. En op je telefoon fighters spelen is onmogelijk.