ruderudie":3t96kakw said:Jammer dat het toch weer over hetzelfde gaat als al die andere 80's arcade films. Billy Mitchel met zijn vriendjes; ik weet het nu wel. Verder wel aardig, maar waar het nu juist om gaat (heeft die zgn hechte community hem geholpen met opzetten nieuwe arcade, waar Ijn de cabs gebleven, waarom toch een nieuwe atcade geopend, gaat daar nog iets gebeuren) blijft onderbelicht. Jammer. Wie maakt nu eens een film over 90's gamen en de rol die Japanse companies hebben gehad in de resurrection van gamen an sich, zonder welke er waarschijnlijk nu nog steeds werd gefroggered? Het Atari verhaal is nu wel duidelijk zeg maar, volgende hoofdstuk graag.
Psykick":1ynpixl1 said:Helemaal mee eens Rudie!