What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

tekoop bartop arcade kast met mame +/-3500 spellen

darkblade382

Player One
Joined
Aug 24, 2014
Messages
6
Reaction score
0
te koop bartop arcadekast met maxiumus arcade inclusief +/- 3500 spelletjes

[fotos onderaan]
hij is gemaakt om teverkopen dus gloed nieuw
waarde:450 euro maar hij mag voor 375 weg
vraag prijs is dus [375 euro]

de kast is een bartop model deze werden orgineel op een tafel of bar gezet
de kast is gemaakt van mdf en is in wit hoogglans geschilderd (zodat hij naar eigen wens nog is aan te passen met bijvoorbeeld stikkers)
en heeft onder andere

-een blauw verlichte marquee

-een volledigecomputer met 80gb hardeschijf en een hd4650 videokaart (deze video kaart is krachtig genoeg dat je er zelf nieuwer spellen mee zou kunnen spellen)

-de computer start automatisch op in het programa maxiumus arcade die als front end voor mame en de andere emulators werk
vanuit maxiumus arcade kun je de emulator kiesen en het spel dat je wil spelen

-2 stereo speakers

-een werkend controlle paneel met een 8-way joystick en 12 functieknopen waar van twee knopen die dienen om de computer aan/uit te zetten en een voor het openen van het onderhouds menu
het paneel is tevens uitneembaar

-afneembaar achter paneel voor bijvoorbeeld het upgraden van de computer

-17inch monitor

-koeling

lijst van de emulators:
mame(Multiple Arcade Machine Emulator) voor spellen zoals pac man en space invaders en nog +/- 1450 spellen)
project64 voor nitendo 64 spellen zoal super smash bros en mario kart 262 spellen
virtual boy voor alle soorten gameboy spellen 167 spellen
nestopia voor nitendo etertainment system spellen 785 spellen
zsnes voor super nitendo entertainment system spellen 763
daphne voor oude laserdisc spellen ongeveer 18 spellen


[hij kan alleen opgehaald worden]
in bad nieuweschans(provincie groningen)
ook mogelijk om hem in doorn (provincie utrecht) op tehaalen

als u intresse heeft of voor meer informatie kunt u mij bellen of mailen
mail pgerritsen@kpnplanet.nl

vriendelijke groet
C Gerritsen

P8020033min_zps3804ac55.jpg

P8020029min_zpsd550ca95.jpg

P7300011min_zps7285a96a.jpg

P8020034min_zpsa8e77368.jpg
 
Leuk ding hoor! Paar stickers zou idd niet mis staan.

Tip: je adres zou ik even weg poetsen.
 
waiwainl":2eqvk747 said:
Leuk ding hoor! Paar stickers zou idd niet mis staan.

Tip: je adres zou ik even weg poetsen.


:D heel erg bedankt voor de je mening hier ben ik blij mee want ik heb moeite hem te verkopen en twijfelde heel erg of ik hem nou wel of niet moest versieren maar ik ben blij dat je dit aangeeft

ps: adress is weg
 
Misschien moeilijk te verkopen door je vraagprijs?

Leuk ding en zou em best willen kopen echter je prijs is te hoog...
 
Jazsie":1lbcgyml said:
Misschien moeilijk te verkopen door je vraagprijs?

Leuk ding en zou em best willen kopen echter je prijs is te hoog...

dit begrijp ik best maar
maar ik heb alle onderdelen behalve de hardeschijf gekocht en dit heeft mij 450 euro gekost(ik ben niet zo iemand die werk uuren mee reken)
en ik wil er gewoon niet teveel verlies op maken
ik kan max 20 euro nog zakken maar dan maak ik 100 euro verlies en dat heb ik gewoon liever niet

mvg
colin gerritsen

ps:kunnen jullie als jullie dat willen mij meschien tips geven om hem aan trekelijk te maken ofzo(klint beetje knulig)
ik heb bij voorbeeld het dillema of ik hem wel niet zou versieren (meschien dat mensen hem dan niet meer mooi vinden ofzo)

dankje wel
 
hoi ik heb ff naar de foto gekeken
misschien om te beginnen de marquee met een thema??
 
retrocab":3suz3q7n said:
hoi ik heb ff naar de foto gekeken
misschien om te beginnen de marquee met een thema??

helemaal mee eens, zodra er al iets van !RETROCADE! ofzo op staat dan heeft het een naam en dat vinden mensen mooi. Zeg maar alsof je een OEM beeldscherm koopt of een Trinitron ultra flat hutsiefluts.
het feit dat er al die woorden op staan maakt dat je het wilt hebben ook al zijn het dezelfde schermen :)

je moet dus een beetje marketing doen dan ben je het zo kwijt want er wordt echt wel op geboden op marktplaats...
 
bedank voor jullie tips over de marquee moet even kijken hoe ik dat ga doen marquee is bijna 51 cm breed dus dat word a2 formaat snijden en printen

mvg colin gerritsen

edit: zie net dat vinyle marquee niet eens zo duur zijn 22 dollar is niet heel veel
edit2: allen is het 40 dollar verzendkoste bij gameongrfx dus grote afknapper (dus dan maar iets anders zoeken)
 
hoi ja idd
verzenden is altijd een deal killer
en zijn veel leuke thema`s te vinden

of misschien voor een game thema gaan streetfighter or marvel superheroes of zoiets

kortom maak t flitsend,of misschien nog beter

probeer ergens een lege dedicated woodie te scoren,en maak daareen mame van

mijn ervaring is dat die beter verkopen

maar goed de prijs is stevig(ik begrijp dat de spullen duur zijn)

daarom gebruik ik meestal een pentium 4dualcore

die draait t meeste en zijn goedkoop

succes met de verkoop

gr robert
 
bedank voor je reactie

in eerste instantie is je idee wel goed,
alleen zit het niet in mijn budget (nog maar 30-40 euro) om een lege cab er bij te kopen(laat staan reparaties)

over de marquee zit ik nu te denken of ik het op een a2(dat is de enigste met genoeg lengte of breedte) vel bij een copyshop laat printen, lamineeren en snijden en dan sandwichen tussen plexiglass/acryl

als iemand iets beter weet hoor ik het graag

mvg
Colin Gerritsen
 
Back
Top