What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Taito Type X met CF mod.

cthulhu

Bullet Dodger
Te koop:
Taito Type X motherboard.
Pentium 4: 3 GHz, 2x 512 ddr-400 RAM) met CF mod met daarop de volgende spellen:

Chaos Breaker
GigaWing Generations
Homura
King of Fighters 98 Ultimate Match
King of Fighters Sky Stage
Power Instinct 5
Raiden 3
Raiden 4
Shikigami No Shiro 3
Spica Adventure
Taisen Hot Gimmick 5
Tetris The Grand Master 3
Trouble Witches

Werkt zowel voor 15 Khz als 31 Khz en is te stellen middels een DIP switch.
Werkt met een USB stick waarop je aangeeft welk spel geboot moet worden.
Ook meegeleverd zijn ventilatoren die stiller zijn en een blauwe verlichting hebben, de originele zitten in de mobo.

Prijs: €300.
Liefst afhalen in Dordrecht.

TAITO%2BType%2BX%2B01.jpg
 
PascalP":2oseatr8 said:
Welke games staan erop?
Is die CF mod van Joerg/ArcadeModBios?

Oeps vergeten. De spellen:
Chaos Breaker
GigaWing Generations
Homura
King of Fighters 98 Ultimate Match
King of Fighters Sky Stage
Power Instinct 5
Raiden 3
Raiden 4
Shikigami No Shiro 3
Spica Adventure
Taisen Hot Gimmick 5
Tetris The Grand Master 3
Trouble Witches

Volgens mij is het een mod van Arcade Mod Bios, maar ik weet het niet zeker aangezien ik hem van een Nozomi lid heb overgekocht lang geleden.
Werkt met een USB stick waarop je aangeeft welk spel geboot moet worden.
Ik heb er ook nog ventilatoren bij die stiller zijn en een blauwe verlichting hebben, de originele zitten in de mobo.
 
15 en 31khz volgens Google, dat is wel handig :)

Helaas wat teveel vertical voor mijn smaak, wel fijn voor in een Egret kan ik me voorstellen.
 
Sp33dFr34k":3gunp7l9 said:
15 en 31khz volgens Google, dat is wel handig :)

Klopt helemaal, staat nu op 15 Khz. Ook maar eventjes in de OP vermeld.

PascalP":3gunp7l9 said:
Mooie kit, mooie prijs !
Ga je zeker snel kwijt zijn! :)

Ik hoop het, ik doe er namelijk niet meer zo heel veel mee en misschien kan ik er op deze manier iemand anders blij mee maken.
 
Back
Top