What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop : Street Fighter II Hyper Fighting Table

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Street Fighter II Hyper Fighting Table

Inclusief :

- Gele Arcade Kruk
- Originele PCB Capcom Street Fighter II Hyper Fighting Game
- Orgineel Capcom 2 player , 6 button, kickpanel
- 50 Eurocent Coin Mechanisme
- Alle sleutels
- Nanao 26" screen zonder inbranding
- 100% werkend , Mint conditie
- Afmeting : : 90 cm (breedte) x 79 cm (diepte) x 61 cm (hoogte)

- Prijs : 899 euro
- Verzending Nederland : 95 euro
- info : ronnie@rklok.nl

SFIIHyper2.jpg

SFIIHyper3.jpg

SFIIHyper1.jpg
 
Vette cab, kijken hoe lang ie te koop staat 😉
 
Zelf gerestaureerd? Ziet er erg wreed uit, ik vraag me nog steeds af hoe je aan die hyper fighting aero cp's komt!
 
Denk dat Almighty het spuitwerk voor zijn rekening heeft genomen...;)
 
ruderudie":2r7pums9 said:
Zelf gerestaureerd? Ziet er erg wreed uit, ik vraag me nog steeds af hoe je aan die hyper fighting aero cp's komt!

Deze komt helemaal van mijn hand inderdaad , ga nu beginnen aan de volgende en voorlopig laatste SF table...
 
MarsMan":3fvndsw6 said:
Mooi om te zien Ronnie, ziet er strak uit!
Gefeliciteerd met de snelle verkoop!

thnx!, hoe is het met je Aero Table project ??
 
Het opknappen schiet nog niet op… ik heb nog niet de juiste (spuit) materialen en zag er ook tegenop om de Table helemaal uit elkaar te halen maar dat valt waarschijnlijk wel mee… gewoon doen zeg maar.
Voorlopig dus alleen nog gamen in plaats van sleutelen, ook leuk!
Het scherm wil ik trouwens draaien want het moet een Shmup Table worden 8)
 
Erg toffe tafel!

Mocht er over 1 jaar nog iets zoals dit voor bij komen, heb ik veel intresse, want dan is me huis af. :P
 
XanaduNL":2hmrf9k8 said:
Erg toffe tafel!

Mocht er over 1 jaar nog iets zoals dit voor bij komen, heb ik veel intresse, want dan is me huis af. :P

Ik zal eens ff in mijn glazen bol kijken ;)......
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top