What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: SLG 3000 en meer

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Beetje an het opruimen en het volgende te koop:

1. CGA2VGA scaler PCB, 100% werkend, zonder voeding. € 20

2. Viletim's RGB Scart to Jamma adapter, 100% werkend. Met deze adapter kun je een retro RGB console (met Europese of Japanse scart jabel) op een 15K arcade cab aansluiten. Je kunt de adapter ook voor andere doeleinden gebruiken. Zie deze link voor meer mogelijkheden, waar je ook een foto ziet van de betreffende adapter (en van de scaler die ook te koop staat): http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... 3&start=60 € 65

3. PC Engine Turbo Stick, met bijbehorende doos. Alles ziet er nog zeer netjes uit. Stick is in nieuwstaat: € 25 VERKOCHT

4. Star Wars Darth Vader Pachinko, in zeer mooie staat. Komt met stalen kogels (500 of zo). Inclusief volumeregelaar. Werkt op 110V. € 300







5. Xploder HDTV Player voor de PS2. Compleet met DVD, PS2 componentkabel, documentatie en doos (foto toont een identiek exemplaar). € 10



6. XBOX 360 racestuur, 100% werkend, met doos (ook in zeer goede staat)(foto toont een identiek exemplaar). € 50



7. just another pandorra box, multi arcade game pcb, compleet met doos en documentatie. Ik heb even geen foto bij de hand ( de pcb is tijdelijk aan Gyruss uitgeleend), maar op internet is meer info te vinden, inclusief de spellijst. € 55
 
Mooie sale Ckong!
Als ik wat meer speelruimte had (als in cash) dan had ik die geweldige Pachinko over genomen!
 
Als je Raiden Fighters Aces los verkoopt, neem ik hem graag van je over voor €35,-.
 
Ratson":337per3p said:
Als je de nec stick nog hebt neem ik hem.

Komt voor elkaar. :)

Oh ja, ik heb ook nog een Gamecube VGA kabel te koop, gebaseerd op een Japanse D-sub kabel. Komt met orignele (Japanse) doos van de D-sub kabel. Prijs is € 50.
 
Wow, wat een reacties plotseling. :D

De scaler en Viletim's adapter zijn bij deze gereserveerd. De SLG3000 is niet meer beschikbaar.
 
Back
Top