What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Sega noami cab met 2 games: Virtua nba en tennis 2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Te koop: sega naomi cab met 2 games: - virtua nba
- virtua tennis 2

Zeer degelijke staat, geen nieuwe staat maar zeker ook geen wrak.
Goede monitor, geen burn in en geen sit down.
2 origiginele games virtua nba (zeldzaam) en virtua tennis 2
De cab heeft de lay out van virtua tennis 2

Voor foto's: http://www.2dehands.be:80/computer-game ... c_id=&afd=


interesse of vragen stuur maar een pm
 
Gezien de overweldigende hoeveelheid info en nonchalantie bied ik 2 knaken en een bos konthaar!
 
ne0":2c27i7ru said:
Gezien de overweldigende hoeveelheid info en nonchalantie bied ik 2 knaken en een bos konthaar!

Ik gooi er een knaak bij..
 
My god...
Je mag je bod houden hoor
Geen nieuwe staat, maar zeker ook geen wrak
Moet weg wegens gebrek aan gebruik
Prijs? 500euries?
 
Staat van de monitor ?
Originele monitor?
Burn-in ?
Sitdown?
Foto van de cab ?
 
Goede monitor,geen burn in, geen sit down
Iemand interesse?
 
Pm me anders e email das makkelijker om door te sturen
Wat dacht je anders avn da prijs?
 
Volgens mij is 500 euro best een beetje aan de prijs of niet?
Op marktplaats staan ze voor 300-400.. en dan met nette foto's en info erbij.
 
Klopt, Een complete Naomi met game in goede staat kost rondt de € 300,- tegenwoordig. Je ziet ze veel op Ebay België en Duitsland voor bodemprijzen.

Trouwens, Zijn er geen regels voor onze verkoop thread? Bij andere fora wordt de advertentie gewoon verwijderd door de admin na meerdere waarschuwingen. Iedereen hier post altijd een nette advertentie met eventueel foto(s) en duidelijke details dus waarom niet in dit geval. Kan me herinneren dat de admin(s) wel iets sneller reageerden in het verleden.
 
Hier zijn 2 games bij
Foto's zijn onderweg of je kan ze ook gewoon vragen via pm
 
Graag vandaag nog de foto's posten en de openingspost aanpassen met een beetje normale info.
 
ik krijg mijn foto's niets geupload? hoe kan je je foto's toevoegen hierop?
 
Mozes kriebel, heb je er weer eentje die wel graag iets wil verkopen, maar niet de moeite neemt om fatsoenlijke foto's te posten. :evil:

Hoe moeilijk is het nu om er voor te zorgen dat de foto's in ieder geval normaal georiënteerd zijn. volgens mij ongeveer 2 klikken in ieder willekeurig fotobewerkingsprogramma. En je wordt er ook niet moe van.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top