What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Sega New Astro City, krukjes en meer

mustbeDreaming

Cabinet Dweller
Helaas zit ik te weinig achter mijn kasten, dus ik heb besloten wat te verkopen:

Ik volg de scene al een tijdje niet meer, dus excuses als de prijzen niet kloppen (stuur maar een PM! :)), maar ik heb geprobeerd vergelijkbare producten te vinden voor prijsindicatie.

Voor ophalen: ik woon in Nieuwendijk, NB.


Krukjes - 60 euro per stuk

Twee blauw en twee rood, zo goed als nieuw.

[fimg=200,150]http://mustbedreaming.com/mp/Stools/1.JPG[/fimg] [fimg=150,200]http://mustbedreaming.com/mp/Stools/2.JPG[/fimg] [fimg=150,200]http://mustbedreaming.com/mp/Stools/3.JPG[/fimg]


Kick Harness - 10 euro

[fimg=200,150]http://mustbedreaming.com/mp/Misc/kick.JPG[/fimg]


Versterker + subwoofer (Logitech ls21) - 20 euro

Met verloopstekkertje die ik in mijn Atomiswave SD heb gebruikt.

[fimg=150,200]http://mustbedreaming.com/mp/Misc/ls21-1.JPG[/fimg] [fimg=200,150]http://mustbedreaming.com/mp/Misc/ls21-2.JPG[/fimg]


50 cent coin mech - 15 euro per stuk

[fimg=200,150]http://mustbedreaming.com/mp/Misc/mech.JPG[/fimg]





UPDATE
-- Neo Geo 2L8B Control Panel verkocht
-- J-PAC verkocht
-- X-Arcade Dual Joystick verkocht
-- Krukjes 2 verkocht
-- Sega New Astro City 2 verkocht
 
Mooie prijs voor die NAC, mijn lievelingscab. Die moet je zo kwijt zijn. Jammer man, dat je er te weinig achter zit. :cry:
 
Bijzonder goeie prijs voor die NAC en hij ziet er ook nog eens prima uit. Als niemand hem hier koopt voor die prijs kan je hem in het buitenland echt wel voor wat meer aanbieden! Succes :)
 
Ja het is eigenlijk wel jammer, maar misschien kan ik er iemand anders mee blij maken.

Niet zoveel verstand van verzenden naar het buitenland en heb op het moment ook geen vervoer voor deze cab, dus dat gaat lastig worden :)
 
Als de NEOGEO controlpanel mogelijk nog niet verkocht is dan wil ik die heel graag hebben :) tnx!
 
Back
Top