What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop; Sega Naomi Cab + System 246 + Tekken 4 + Soul 2&3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
De monitor is gaaf.. Zero burn...

Naomi's kosten inderdaad geen drol meer... maar ik denk dat de prijs voor een Naomi zonder burn met een New Net City control panel en 6 button loom wel een eurotje of 300 waard is.

Onderhandelen kan altijd natuurlijk :P

Zo nu eerst een bak koffie!
 
300 is zeker netjes.
vooral door de 2x 6 button. en no burn.

Verder geen rotte plekken op de behuizing?

Succes.
 
Ik ben altijd lief geweest voor de cab en heb hem met respect behandeld :)

Jaja 300 is een goede prijs en wat ik zeg; je kan hem ook krijgen met een Naomi in plaats van de System 246 voor een mooie prijs!

Bedankt!
 
Joooo, wat spul verkocht als Cosmic Smash, Zombie Revenge en Soul Calibur...

Bucky o Hare toegevoegd, wat prijzen verlaagd....

PS. Cab is niet meer beschikbaar in combinatie met een Naomi (heb alles verkocht en hou de NetBoot zelf :) ), maar wel nog steeds met een System 246!

Bump
 
Da Dude":3esr4d7y said:
Verkoop je die System 246 met T4, SC2 en SC3 niet los?

Ik zit er wel is aan te denken ja... maar er spelen wel meer opties en mogelijkheden in mijn hoofd;

1. ik verkoop de cab + 246
2. ik verkoop de cab
3. ik verkoop de 246 en hou de cab en chop dat ding en draai de monitor voor shooters
4. of ik hou gewoon beide... :) en ik chop die Naomi alsnog voor shooters en knal die 246 af en toe op men Vewlix voor een potje "Retro" Soul Calibur III.

Keuzes.... pffff....

Maar goed; ik ben niet getrouwd met die cab dus als ie weg is, is ie weg...
 
Het klinkt misschien raar, maar ik vind die lage kasten eigenlijk voor geen meter spelen... kut krukjes, last van men rug. Af en toe is het gewoon fijn om te staan en te raggen op die kast :)

Ben ook opzoek (lees: aan het kijken) naar chille stoelen/banken voor me Vewlix, zodat ik geen last krijg van men rug.

De enige reden dat ik dat ding wil choppen, is om hem op gelijk niveau te krijgen met die Vewlix.
 
Haha, ok, das duidelijke taal... Ik zit zelf op een (imitatie) barcelona kruk tijdens het gamen, zit heerlijk! Heb de mijne hier weg. Is zeker een aanrader en hele nette service van die site!
 
Bump voor de cab + battletoads toegevoegd...

Niet eens met de prijs... geef jouw prijs :)
 
Bump deze ook nog maar eens ff :P

Kast mag ook weg zonder System 246 voor een mooie prijs!
 
We kunnen hem ook op het NGC zetten Eddy en dan of in de verkoop zetten of ik neem hem over voor een project of zo, wanneer ik weer iets meer cash heb. Kijk maar of je dat wat vind ;)
 
Psykick":3nulh028 said:
We kunnen hem ook op het NGC zetten Eddy en dan of in de verkoop zetten of ik neem hem over voor een project of zo, wanneer ik weer iets meer cash heb. Kijk maar of je dat wat vind ;)

Dat ken ook natuurlijk! Moeten we alleen ff een manier zien te fixen, om dat ding in Zoetermeer te krijgen!
 
Durf het eigenlijk niet, maar toch een bump!

Leuk voor onder de kerstboom :P
 
oooooooow, verleidelijk

maar heb nu eigenlijk ff een koopstop ivm achterstallige werkzaamheden

pffffff

hopelijk is ie snel weg, anders kan ik me ws niet inhouden

edit: gelukkig zat ik een oude post te checken

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

edit2: is de kast nou nog wel te koop?
 
Back
Top