What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : Sega Blast City

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
- Origineel JP 110 volt
- 1 player panel
- Goed scherm, heel lichte burn, niet zichtbaar tijdens gameplay
- Prijs : 649 euro
- Bezorging NL : 85 euro

- info : ronnie@rklok.nl - 06-46198062


Blast240810.jpg

Blast240810-a.jpg
 
Iemand stuurt me deze PM na deze fotos hebben gezien :

"Hi,

Do i see a pony mark 3 just behind the blast ?
Will you have one available ?

thanks"


Hoezo een Pony gewilde kast ?? :)
 
rklok":1wyym6t8 said:
Iemand stuurt me deze PM na deze fotos hebben gezien :

"Hi,

Do i see a pony mark 3 just behind the blast ?
Will you have one available ?

thanks"


Hoezo een Pony gewilde kast ?? :)

hehe, dus wel.. echt... ALS ik de ruimte had :)
 
Ach dat is ook weer totdat er iemand een containertje over laat komen, zolang het zeldzaam is willen mensen het blijkbaar. Maargoed sorry voor de topic vervuiling :)
 
ne0":1aq4aw1i said:
Ach dat is ook weer totdat er iemand een containertje over laat komen, zolang het zeldzaam is willen mensen het blijkbaar. Maargoed sorry voor de topic vervuiling :)

+1
 
ne0":hevxzucp said:
Ach dat is ook weer totdat er iemand een containertje over laat komen, zolang het zeldzaam is willen mensen het blijkbaar. Maargoed sorry voor de topic vervuiling :)

Mee eens, sommige mensen zoeken meestal net ff iets anders dan de mainstream, daarom houden we hier toch ook allemaal een beetje van Japanse cabs ??
 
rklok":u7u7dy69 said:
ne0":u7u7dy69 said:
Ach dat is ook weer totdat er iemand een containertje over laat komen, zolang het zeldzaam is willen mensen het blijkbaar. Maargoed sorry voor de topic vervuiling :)

Mee eens, sommige mensen zoeken meestal net ff iets anders dan de mainstream, daarom houden we hier toch ook allemaal een beetje van Japanse cabs ??

ahum.. dat kan je wel veranderen, want we houden er VEEL van, toch???.. :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top