Da Dude":1k1wr0k7 said:Wat een mooie Cab, Beeld is 31 en/of 15KHZ???
Misschien handig erbij te vermelden.
Succes met de verkoop
Cageman":5ndp93de said:Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.
addseo1234":2xn8kx3s said:Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.
cthulhu":2fiw4kve said:addseo1234":2fiw4kve said:Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.
Spammer? Deze post heeft een mislukte link naar een Thaise site over poker ofzo.
waiwainl":2m365rmj said:Congrats, duurde ff :mrgreen:
Da Dude":3is6o8nd said:Is dat een wandkluis voor je PCB's???
Veel plezier ermee
d":uu3f0vpp said:Metal Slug 2 & Tekken 3? Vet, dat matrixscherm.
Welke games suporten dat nou ook alweer. Net efe gegoogled, maar vond niets. Tekken 2,3 Mr Driller G?