What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: MVS SS5 kit, SS5 Special kit, losse carts

Het is absoluut een heel erg zeldzame game.

De meeste MVS price guides (US oriented mostly) zetten deze cart only soms zelfs nog hoger.

Paar jaar geleden anders nog een fractie van deze prijs, sommige mvs games zijn gewoon ziek in prijs omhoog gegaan. Gekkenhuis.

mustbeDreaming":10iqgnhw said:
Ik heb geprobeerd een goede prijs te maken, zo lang niemand zegt dat hij te hoog of te laag is laat ik het zo.. ? :)

Zeker schapelijke prijzen naar mijn mening...niet van die hyper-inflatie-Ebay-omdat-ik-het-ervoor-kan-vragen-omdat-er-toch-altijd-wel-idioten-zijn-die-ze-kopen-prijzen, een beetje als ik met Cave spellen dus...

Verziekende eikels met teveel geld zorgen er echt voor dat de hele retro scene naar de klote aan het gaan in imho. En het wordt nog steeds erger ook. Hopen dat de zeepbel snel barst en ik/wij zelf ook weer wat lol kan beleven aan games kopen/collecten. Sorry trouwens voor de topicvervuiling.

ruderudie":2t3g9eco said:
Verziekende eikels met teveel geld zorgen er echt voor dat de hele retro scene naar de klote aan het gaan in imho. En het wordt nog steeds erger ook. Hopen dat de zeepbel snel barst en ik/wij zelf ook weer wat lol kan beleven aan games kopen/collecten. Sorry trouwens voor de topicvervuiling.

+1000000 (+oneindig +1!)

stevuns":8n6jn1k6 said:
ConanR":8n6jn1k6 said:
You have Pm for SS V Special ;)

Je bedoelt dit soort gasten Rudie?

U spreekt geen idee

De prijs lijkt goed, dus ben ik al geïnteresseerd geweest ...

In feite hou ik de wereld Neogeo , dus ik deze prijzen te betalen, dus profiteren op vele plaatsen , het is een schande , maar het is er,

Ik ben een verzamelaar , zo lang geleden dat ik zoek dit spel, maar ik ben het niet betalen van ebay prijzen, omdat het maakt me verdrietig om hoe de fuck mensen die games spelen graag als mijn zien ...

Als u wilt een aantal van mijn projecten te zien ;)
http://www.culturaneogeo.com/foro/viewt ... =41&t=1074

Sorry voor het knoeien thread,

Sorry voor de vertaling, de vertaler van google ...

Very nice project Conan! Miscommunications like these happen, I respect the fact that you take the time to reply on that accusation :)
Sometimes we all judge a little too soon :)

Back