What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[te koop] Killer Instinct 2

nicke36

Cabinet Dweller
Hallo zal me eerst ff voorstellen
Mijn naam is Nick ben 29 jaar en kom uit Belgie ,
en ben momenteel ook bezig een donkey kong from scratch te bouwen
Ik verkoop de KI kast omdat ze niet gebruikt wordt

dus hierbij verkoop ik een ki2 kast omgebouwd naar mame

ik heb geen front end gebruikt dus deze moet je er zelf maar opzetten
zit een jvc tv 58cm in
PC---TV is aangesloten via scart CGA -- VGA
controls via j-pac
alles werkt en is in goede staat.


kast is in een nette staat met hier en daar gebruiksporen sideart ziet er nog langs 2 kanten goed uit

DSC_0217_zps50ca8ba7.jpg

DSC_0216_zpsc4d7689e.jpg

DSC_0215_zpsc58a14c8.jpg

DSC02610.jpg

DSC01767.jpg

doe een bod , ruilen tegen iets naar dezelfde waarde kan ook mits het naar mij zin is natuurlijk :D
 
Volgens mij gaat het er meer om dat er maar net iemand moet zijn die echt deze game wil hebben. Soms zie je mensen maanden zoeken naar zo'n ding en betalen ze het dubbele, soms staan ze stof te happen voor 500. Beetje geduld is denk ik genoeg.
 
precies wat Ken zegt

besef wel dat een kast met monitor en PCB veel meer waard is dan enkel de kast met een MAME setup + TV

maar er is vast een liefhebber voor
 
Anunaki":2myd29te said:
precies wat Ken zegt

besef wel dat een kast met monitor en PCB veel meer waard is dan enkel de kast met een MAME setup + TV

maar er is vast een liefhebber voor

Als je naar de orginele staat kijkt verkoop je eigenlijk alleen de kast, omdat het een orginele KI2 kast is.
Intern is er weinig orgineels aan... :roll:

Wel een mooie kast daar niet van ;)
 
Back
Top