maxio098ui
Arcade Local
@Sd5k jep
de saturn gaat morgen naar pieter post en als het goed is heb je hem donderdag
Thx zal ff kijken
Thx zal ff kijken
Cageman":2w8f1r7x said:Mocht je de cash hebben, Shikigami No Shiro voor G-Net is hier te koop voor 60GBP:
http://www.sega-naomi.com/forum/viewtopic.php?t=3298