What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

Shiki ligt bij Fujita voor 4500 yen. Verzenden wordt iets van 4000 yen, voor pak 'm beet 8000 yen (60 euro) heb je die cart (bestel er meteen 2 ze wegen niks, zelfde verzendkosten) in 0031.

Copy arts zijn standaard bij Fujita en met een beetje babbel krijg je dingen soms voor weinig (laatst nog een g-net board voor 2500 yen daar vandaan).

Ok ik wil alles wegruilen. bizarre offers maken me niet uit.

Op mijn lijstje staat:

Esp.ra.de
Shikigami no shiro gnet.
naomi mobo + capcom I/O (is dit wat ik nodig heb om een naomi in mijn NAC te spelen?)
Metal Slug kit Carts ook goed
KOF 98 kit cart ook goed
Mars Matrix + mobo
2p 6b astro panel onbezet ook goed
2p 8b astro panel " " "
flyers van spellen.
sanwa buttons 30mm groen en roze.
groene balltop sanwa.
Puzzle fighter cps2 deze heeft best wel top priority is om me vriendin blij te maken:)

maar niks is te gek als je iets ziet dat je wilt.

Wow, je hebt het arcade virus zo te zien goed te pakken. Way to go!

Niet alleen dat ik speel echt never op deze spellen. Meeste zijn zelfs ongespeeld door mij. :P arcade spellen vind ik leuker omdat ze moeilijk zijn. Console spellen boeien me niet zo veel meer. natuurlijk hou ik wel mijn favoriete spellen uit mijn jeugd maar de rest heb ik niet genoeg gespeelt. :oops:

maar ja kijken wat er gebeurd :D

Een complete Naomi Mobo + Capcom I/O Cart setup kan ik je binnenkort wel aan helpen. Check wel effe je Astro voeding. Een game is makkelijk zelf te regelen denk ik maar misschien heb ik nog wel iets.

Heb namelijk genoeg andere Naomi opties in m'n Net City en Blast City cab. Dit is de NAC setup in 15KHZ met EU bios:

Astro_Naomi_ZG.jpg

Astro_Naomi.jpg

Thx ik heb zelf hetzelfde voeding als in die foto is dat goed?

maxio098ui":1o1h8kj9 said:
Thx ik heb zelf hetzelfde voeding als in die foto is dat goed?

Dat is goed! :) Anders heb je kans dat je Naomi stil blijft staan na enkele seconden gameplay.

goatboy":1ugn15pd said:
Heb namelijk genoeg andere Naomi opties in m'n Net City en Blast City cab. Dit is de NAC setup in 15KHZ met EU bios:

..met donkerblauwe Naomi2 voetjes! :-)

Nou je 't zegt.. ik ook eigenlijk niet. Er zijn wel metalen versies, dacht ik. Vreemd..

30 Euro, Er zit een klein gaatje in de doos. en is niet in perfecte staat. Wel ok maar ik verkoop m liever niet als ik er over nadenk. Wil geen items verkopen die beschadigt zijn,

Thx
Max

Back