What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : Capcom Mini Cute

rklok

Shmup Veteran
Reaction score
0
Capcom Mini Cute

- in good condition
- 100% technical working
- Screen : Toshiba with Nanao Chassis
- Price : 1475 euro
- (MVS slot not included)
- Shipping Europe : aprox 195 euro per cabinet (depends on country)
- info : ronnie@rklok.nl

Cute%20(1).jpg

Cute%20(2).jpg

Cute%20(3).jpg

Cute.jpg

wat een geweldig ding. Helaas buiten mijn budget.. zou wel echt shinen op de kamer van mijn zoon :-)

Cageman":1rupk4mu said:
wat een geweldig ding. Helaas buiten mijn budget.. zou wel echt shinen op de kamer van mijn zoon :-)

zeker!, ik denk aan een blauwe voor mijn zoontje en een roze voor mijn aankomend dochtertje.... maar met deze Japanse Yen zit dat er voorlopig ook niet in ;)

Ik had een post met "sold" verwacht... Elke keer dat ze voorbij komen moet ik me ook weer inhouden moet ik zeggen, het blijven gave dingen maarja de fransozen en britten hebben er net iets meer voor over dan de zeeuwen denk ik... ;)

Zal nu wel iets langer duren denk ik, ti's bijna niet meer te doen met de hoge stand van de yen en geëxplodeerde containerkosten..

Gezellig dat je je adres post, mogen we allemaal op de koffie komen? :)

ne0":50km1rze said:
Gezellig dat je je adres post, mogen we allemaal op de koffie komen? :)
Haha rofl :P Made my day tbh...haha

ik dacht dat ikaanhet PMénwas ..ik wil geen project X in nieuwegein...stelletje hooligans :-)

ZeMMiK":1j2u574u said:
ik dacht dat ikaanhet PMénwas ..ik wil geen project X in nieuwegein...stelletje hooligans :-)

Te laat. :? Wees voorbereid.

Dat kon nooit lang duren? France again? :-)

Back