What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Blast City cab - SOLD -

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
1x Blast City Cab te koop. De cab is in (zeer) goede staat en 100% werkend. Geen screenburn op monitor. On screen displaycontrols. Inclusief Jamma harnas. Prijs is € 790.

Dit is een 110V cab, maar ik heb voor € 30 ook een stepdownconverter te koop.

Geen reacties via PM graag, alleen reacties in dit topic worden behandeld.


Cimg1206s-1.jpg
 
Hallo Erik,

Interesse had ik al. :) Wil wel eerst komen kijken als dat kan? Maar ben er morgen toch. Prijs is ook prima. De stepdown neem ik dan ook graag af.

Dank je, Henk.
 
goatboy":61pat5h4 said:
Hallo Erik,

Interesse had ik al. :) Wil wel eerst komen kijken als dat kan? Maar ben er morgen toch. Prijs is ook prima. De stepdown neem ik dan ook graag af.

Dank je, Henk.

Dat is goed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top