What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tankstation/winkelcentrum in Frankrijk

sombetzki

Bullet Dodger
Dit weekend weer naar Frankrijk geweest om antiek/brocante handel in te slaan voor de webshop.
Onderweg gestopt bij een benzinepomp voor de nodige pauze en daar was ook een overdekt winkelcentrum aanwezig.

In het winkelcentrum zag ik vol verbazing het volgende;

25AC6D9B-CF8D-49B0-B173-19DE08404334_zpsv7yju0fm.jpg

D3E654EF-E2D5-40E6-8068-A83483490900_zpsxoeuc1dm.jpg

1787BFF0-4996-403B-A1EE-431ABB00F679_zpslyqlq4rw.jpg

A02B8430-18A0-410D-A9FB-5A2408AFF6ED_zpsitjxnci1.jpg

707F8FE5-DAA5-47E6-AFB3-78C0BCD34828_zps4f7hwaof.jpg

3EADCCB0-3C2B-4051-8ADF-089D3CC1C897_zpsupwnopuh.jpg

Helaas niet gegamed, aangezien het laat was en er alleen maar louche figuren rondhingen. Dit in combinatie met een hele hoop cash die we op zak hadden ivm de handel vond mijn vriendin het geen relaxt idee om daar lang te blijven.

Misschien een volgende x overdag!
 
dkjr":24v8gquc said:
Nice! Welke plaats was het?

Tsja, goede vraag. Het was aan de snelweg A1, 50 km voor Amiens. Ik zal kijken of ik het terug kan vinden op google maps en dan post ik het wel ff.
 
Ik ben daar ook geweest, een jaar of twee geleden. Weet ook niet meer waar dat precise was. hahaha! Maar het waren precies dezelfde cabs in dezelfde ruimte :)
 
Back
Top