vwbabe84
Cabinet Dweller
Ik heb gisteren Tales of Xillia opgehaald. Had de game gereseveerd en kreeg er leuke extra's bij.

Heb al een stukje gespeeld en is echt super. Hier ga ik echt weer uren aan besteden. 2 jaar geleden uit gekomen in japan en nu eindelijk ook in europa en amerika. Een lekker speelbare rpg met veel aktie.
Zie de website hieronder voor meer info.
http://www.talesofgame.com/uk.html

Heb al een stukje gespeeld en is echt super. Hier ga ik echt weer uren aan besteden. 2 jaar geleden uit gekomen in japan en nu eindelijk ook in europa en amerika. Een lekker speelbare rpg met veel aktie.
Zie de website hieronder voor meer info.
http://www.talesofgame.com/uk.html