PascalP
Shmup Veteran
Muf":2aiznafd said:Filthy casual :lol:PascalP":2aiznafd said:Merk (nog) geen delay
:twisted:
RS485 is onderweg, die gaat zeker getest en vergeleken worden
Muf":2aiznafd said:Filthy casual :lol:PascalP":2aiznafd said:Merk (nog) geen delay
Hoe ga je dit aansluiten als ik zo vrij mag vragen? Enige links oid wat het doel is van de RS485? Converteren naar RS232 aka serial maar dan?PascalP":2dgp35ww said::twisted:
RS485 is onderweg, die gaat zeker getest en vergeleken worden![]()
Cageman":qurle2ol said:Want jullie zijn allemaal zulke hardcore gamers dat je dat verschil gaat merken? If so, respect![]()
Jazsie":20w23n8n said:Hoe ga je dit aansluiten als ik zo vrij mag vragen?
Edit:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:
- De RS485 Gaat naar de JVS IO "USB" connector.
- De RS232 Gaat naar PC serial poort
NeTaXe":1tdm3aun said:640x480 met powerstrip geprobeerd?
msconfig draaien -> in boot options "GUI boot" uitvinken. Voila, vista-style boot logo (640x480 knight rider balkje).PascalP":1b7oct4k said:Het bootscherm van Windows zelf blijft in een hogere resolutie dan 640x480, dus op dat punt blijft mijn chassis trippen, daarna switch ie netjes over naar 640x480 als Windows eenmaal geladen is.
Muf":25b6ad1s said:msconfig draaien -> in boot options "GUI boot" uitvinken. Voila, vista-style boot logo (640x480 knight rider balkje).PascalP":25b6ad1s said:Het bootscherm van Windows zelf blijft in een hogere resolutie dan 640x480, dus op dat punt blijft mijn chassis trippen, daarna switch ie netjes over naar 640x480 als Windows eenmaal geladen is.![]()