Wil in de toekomst een Taito Type X2 aanschaffen en dan een multidisc erop draaien, maar totdat het zover is wil ik wel eens wat games proberen te draaien op een standaard PC.
Heeft iemand daar ervaring mee? Welke programma's zijn benodigd en heb ik nog meer specifieke dingen nodig?
Heeft iemand daar ervaring mee? Welke programma's zijn benodigd en heb ik nog meer specifieke dingen nodig?