What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito G-Net modbios, is het de moeite waard?

Ratson

Bullet Dodger
Ik vroeg me af of het de moeite waard is om mijn g-net mobo te laten modden met modbios. De kosten zijn €90,-.
 
Ik heb sinds 2 week een gemod g-net mobo.
Het is het geld meer dan waard. Flashen van games is super makkelijk en dr zijn genoeg games op die zich zo weer terug verdienen.

Mooie puzzle games en hoop toffe shmups!

Ik ben ondertussen bezig om labels te maken van de games die ik het meeste speel zodat ik kaartjes niet opnieuw hoeft te flashen.
Op die manier houd je ook je highscores erin staan namelijk ;)

En hoarden van compact flash kaartjes natuurlijk :P
 
Back
Top