What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Egret 3 (arcade) te koop met Xbox 360 JAP + Games+rest

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
XBOX360 NTSC-J (japanse xbox360)
1x Controller wireless
1x HDMI
1x VGA
Hard Disk 60GB
Voedingsadapter
Stepdown Converter van jap naar pal

NTSC-J games :

Dodon Pachi Extra Black Label (20 euro) (verkocht aan Ken)
Dodon Pachi Resurrection 1.5 + OST CD (30 euro) (verkocht aan Ken)
MushihimeSama Futari Black Label (25 euro)
Death Smiles 1 (20 euro)
Death Smiles 2 (30 euro)
BLazBlue (25 euro)
Raiden IV + OST CD (25 euro)
Espgaluda II Black Label + OST (25 euro) (verkocht aan SD5DK)
Ketsui Extra (30 euro) (ON HOLD voor Rklok)


NTSC USA

The King Of Fighters XII

japgames.jpg



ARCADE KAST PAKKET (600 euro) (ON HOLD voor rklok)
Morgen (woensdag) post ik nog een aantal plaatjes van Taito Egret 3 (arcade kast)

egretvoor.jpg


kabels.jpg


p110126081829.jpg


p110126081857.jpg


Arcade Kast

Taito Egret 3 voorzien met xbox360 pad hack
Scherm is getated / voor vertical shmups games
VGA
Let op, control panel - joystick zijn compatibel met xbox360 of voor pc
2x (Arcade -xbox360 pad hack) controls bij Taito Egret 3 (dus met tweeen spelen)

Er zit geen jamma board in
Logitech speakers 2.0 (aan te sluiten met pc geluidskaart of xbox360 voor geluid)
(speakers zitten achter twee kleine grijze witte boxjes, zie onderstaande plaatje)
p110123123410.jpg



op te halen bij mijn huis in rotterdam (zuidwijk)

REDEN voor de verkoop, financieel problemen (ineens had ik een paar vette rekeningen van diverse belastingsdiensten en verzekeringen ontvangen)

---------------------

voor de extra's

Apart verkopen (wel versturen via TNT Post):

PCB - Blue Elf 2008 v 1.0 (25 euro) (verkocht aan Cotje)


XBOX Metallic Grey (omgebouwd) (IS GEEN XBOX360) , 1x zwart controller en 1x grijze controller (50 euro)
 
SmokinJokerZz":3hinfytw said:
Er zit geen jamma board in

Maar wel een jamma harnas, neem ik aan?

Jammer dat je de cab moet verkopen, je hebt hem nog geen anderhalf jaar en zo te lezen had je er echt een prachtig SHMUP systeempje van gemaakt. Succes met de verkoop. :D
 
ckong":264qulqu said:
SmokinJokerZz":264qulqu said:
Er zit geen jamma board in

Maar wel een jamma harnas, neem ik aan?

Jammer dat je de cab moet verkopen, je hebt hem nog geen anderhalf jaar en zo te lezen had je er echt een prachtig SHMUP systeempje van gemaakt. Succes met de verkoop. :D

Ik zal een paar foto's maken van Taiti Egret 3.
Ja, het is echt een gave shmup systeem, heb veel plezier ermee beleefd alleen mensen van mijn omgeving vinden japanse shmups niet zo heel leuk :S
Alleen spelen gaat wel vervelen.
 
Stel je zou de Xbox 360 uit het pakket halen en alleen de losse cab verkopen.
Wat zou je voor het Xbox 360 pakket willen hebben en wat zou je voor de cab willen hebben?
 
Ken":2a5jug5u said:
Stel je zou de Xbox 360 uit het pakket halen en alleen de losse cab verkopen.
Wat zou je voor het Xbox 360 pakket willen hebben en wat zou je voor de cab willen hebben?

XBOX360 PAKKET JAPANSE SHMUP (let op, deze xbox360 is niet omgebouwd en is twee jaar oud)
400 euro

ARCADE KAST PAKKET
600 euro

In een keer verkopen voor 1000 euro (1400 is beetje wat aan de prijzige kant)
 
Ik moet zeggen dat ik allebei goede prijzen vind.
Toffe gast om mee te dealen en cker leuk voor een starter die Japanse shizzle wil gaan aanschaffen! Succes dude ;)
 
Ja dat ligt aan het spel die je wilt draaien, maar over het algemeen hebben Europese games geen regio beveiliging.
 
Da Dude":29xnnue8 said:
Die Xbox draait geen europese games?

Zonde dat je het weg moet doen.


XBOX360 JAP speelt Halo Reach (PAL), Black Ops (PAL) en Gears of War 2 (PAL) wel netjes af. Maar Medal Of Honor (de laatste deel) is niet te afspelen, misschien omdat het EA is :D
Ik kan natuurlijk voor je testen.

alle xbla (pal regio) zijn gewoon af te spelen op xbox 360 (JAP)
 
Psykick":1ljpwc5y said:
Ik moet zeggen dat ik allebei goede prijzen vind.
Toffe gast om mee te dealen en cker leuk voor een starter die Japanse shizzle wil gaan aanschaffen! Succes dude ;)

Ja man, wat hebben we gelachen over mijn vader die gitaar niet kan spelen

Het is een hele mooie starter kit voor mensen die snel (kant en klaar) willen shmupen .

EspGaluda II rulez :)
 
ckong":1g7h9dpl said:
Da Dude":1g7h9dpl said:
Ik moet helaas afhaken op de prijs.
400 is me teveel.

Maar is in feite een koopje.

Idd ;) Dat is het rotte als je package deals maakt. Als je het los verkoopt, kan je er volgens mij nog meer voor krijgen ook ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top