What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Arcade Stools

Pfff wat een prijs...

Kun je er volgens mij beter zelf bij Taito bestellen (worden per 5 geleverd) en dan de andere 3 verpatsen ;)

Sp33dFr34k said:
Pffff idd wat een geld... groupbuy arranged by PascalP dus? ;)

(Nee, ik hoef er geen meer :P )

ik hoef er ook geen meer, hartstikke tevreden met mijn Taito bench :D

Maar dacht dat wanneer je bij Taito direct koopt 5 stoeltjes iets van Y40.000 (€320) incl shipping zijn.
Laat daar nog import bij komen zit je op €400 ofzo

You can order Taito stools by e-mailing Junko or Yugo from Taito Corporation at "OVS@taito.co.jp"

Minimum order is 5 pieces of each size, and here at the two applicable sizes (and their stock number) available:
490139510 TT STOOL T50(43CM) BLACK LEATHER @JPY5500/pcs 5pcs/CTN JPY27500/CTN *Lead time 30days
490652810 TT STOOL T50(48CM) BLACK LEATHER @JPY5500/pcs 5pcs/CTN JPY27500/CTN *Lead time 30days

The 43cm ones are designed in height for Candy Cabs and the 48cm ones are for the Vewlix.

Met zulke prijzen voor een krukje, dan hou ik het wel bij mijn ikea krukjes van 4 euro per stuk. :-)

Back