What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Street Fighter 4

Ken":3h5virb2 said:
Gisteren een paar uurtjes (zoals het er naar uitzag) de final version kunnen checken en spelen, echt waanzinnige game. Gewoon helemaal af. De hype modus kan aan gents.

damn lucky you.

zat hakkan er ook bij ?

waar heb je het gespeeld ?
 
ik zie op playasia een Asian release en een Japan release. Wat is het verschil (behalve de prijs dan)?

En waarom is deze game zo goedkoop vergeleken met bijvoorbeelde de Cave SHMUP's? Het is toch wel een volwaardige game? Ik heb niet de eerder uitgekomen SF4, maar wil deze misschien wel hebben.
 
de game is zo cheap omdat consumenten geklaagd hebben dat het gewoon sf4 is met extra characters n stages. Vroeger deden ze het met sf2 naar sf2turbo maar die bleven dezelfde prijs, ik denk dat de nieuwe generatie dat niet trekt.

Verder hebben ze meer gericht op de usa market dan de Japanse, er komt niet eens een arcade release van deze versie. De Amerikaanse versie komt ook een dag eerder uit, daarna jap en daarna eu.

Je kan ook een hogere prijs betalen voor de collectors pack $65.90 is het waar ik hem ge pre-ordered heb, deze versie is wel Japans en ik weet nog niet of er speciale edities voor usa of europa komen. wel dit gezien bij pre-orders.
voor usa
744.jpg

voor eu
25_ssf4europre.jpg

iedergeval kan ik niet wachten, zelfs als akuma de tazmanian devil ultra heeft gekregen :/
 
pooyan":2bkd01t6 said:
OK, het verhaal over d eprijs is duidelijk, maar nu nog het verschil tussen een Asia release en een japan release: http://www.play-asia.com/paOS-19-71-bn- ... 43-bn.html

ik heb een Asia 360 met een Japans account, kan ik dan zowel de Asia SSF4 als ook de japanse SSF4 bestellen? Er zit een prijsverschil van US$9 tussen.

Asian edities zijn voor de Aziatische markt, te denken valt aan Hong Kong, China, Korea enz. Doordat die landen vaak veel kopieren doen ze de prijs vaak wat lager dan bij bijvoorbeeld Japanse edities.

Vaak doen ze er een andere boxart op. Ook willen ze nog wel eens de Asia release iets later uitbrengen om de verkoop van de Japanse release niet teveel te verstoren. Weet alleen niet hoe het precies zit met online, want sommige Asia releases zijn locked om alleen via Asian servers te gaan. Maar beiden zijn gewoon compattible.
 
DAY":3gtg34ht said:
pooyan":3gtg34ht said:
OK, het verhaal over d eprijs is duidelijk, maar nu nog het verschil tussen een Asia release en een japan release: http://www.play-asia.com/paOS-19-71-bn- ... 43-bn.html

ik heb een Asia 360 met een Japans account, kan ik dan zowel de Asia SSF4 als ook de japanse SSF4 bestellen? Er zit een prijsverschil van US$9 tussen.

Asian edities zijn voor de Aziatische markt, te denken valt aan Hong Kong, China, Korea enz. Doordat die landen vaak veel kopieren doen ze de prijs vaak wat lager dan bij bijvoorbeeld Japanse edities.

Vaak doen ze er een andere boxart op. Ook willen ze nog wel eens de Asia release iets later uitbrengen om de verkoop van de Japanse release niet teveel te verstoren. Weet alleen niet hoe het precies zit met online, want sommige Asia releases zijn locked om alleen via Asian servers te gaan. Maar beiden zijn gewoon compattible.

Thanks, weer wat geleerd :D
 
Over een minuut of 20 in mijn bezit, mensen die op de 360 willen knokken, add me! - Mano Revolver
 
Jezus, kan wel merken dat ik del laatste 5 maanden alleen maar MW2 heb zitten spelen, werd gisteravond flink gep0wned xD!
 
Back
Top