What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super Street Fighter 4

ZiEk

1CC Aspirant
Overal het nieuws behalve hier ?


Ja toch!

Nieuwe characters, nieuw system en ook nog eens nieuwe game met laag prijsje.

Ono is lekker bezig en er komt zelfs mischien een nieuwe Capcom vs SNK deeltje 3 FTW.

Juri is echt evil :twisted:
 
mad hype ultra van Juri en genoeg mensen aan het hypen met deejay.

Nu nog beelden van Ibuki en Makoto!
 
Game ziet er goed uit, maarehh:

ZiEk":1viy0zk0 said:
mad hype ultra van Juri en genoeg mensen aan het hypen met deejay.

Ik heb echt geen idee wat je bedoelt? :roll:
 
Het font van het 'Net City' logo op die cabs is anders. :?
 
Wat updates:
-Bonus stages zijn terug
-Nieuwe online features zoals team battle lobbies
33u32jb.jpg
 
En het rooster van SSF4 is weer verder aangevuld met drie personages. Deze keer afkomstig uit de Street Fighter Alpha serie.

Cody en Adon:
1259049670229.jpg


Guy:
1259049701783.jpg


Hier een filmpje met o.a. bovengenoemde personages en T. Hawk, Juri en Deejay:

Maart kan niet snel genoeg komen :)
 
Ik koop hem ook wel denk ik. Speel nogsteeds elke week wel wat potjes SF4 online op de PS3. Als iemand interesse heeft kan je wel PMmen voor een potje.

Ik speel verschillende karakters, anders vind ik het saai worden na een tijdje. Onder andere: Cammy, E. Honda, Blanka, Ryu, Sagat.
 
Muzzle":2lb967wr said:
Ik koop hem ook wel denk ik. Speel nogsteeds elke week wel wat potjes SF4 online op de PS3. Als iemand interesse heeft kan je wel PMmen voor een potje.

Ik speel verschillende karakters, anders vind ik het saai worden na een tijdje. Onder andere: Cammy, E. Honda, Blanka, Ryu, Sagat.

ik speel op pc maar wil best een potje tegen je doen, ik speel akuma. ziek8 op psn.

en ja die nieuwe charas zijn ook in een filmpje nu:

Ibuki is ook geconfirmed, door de kunai naast guy.

een nieuwe stage met hugo op de achtergrond.

nu nog Makoto of Dudley en hakan de olie worstelaar. Kan lachen worden met dat zooitje characters. Rolento leek me ook leuk erbij.
 
Best wel stoked voor deze game. Ik speel SFIV echt meha-veel op Xbox Live.
 
mecha zangief is al classic sinds X-men vs street fighter, dus zo ver gezocht is het niet eens.

Vind die cammy Dictator costume wel lachen.

Hopelijk zijn de costumes free, dlc's kopen hou ik niet zo van.
 
Gisteren een paar uurtjes (zoals het er naar uitzag) de final version kunnen checken en spelen, echt waanzinnige game. Gewoon helemaal af. De hype modus kan aan gents.
 
Back
Top