What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Streets of rage Fan Remake

Casey120

Candy Cab Regular
De klassieker van de Megadrive door fans in een nieuw jasje gestoken :

http://www.bombergames.net/sorr_project/

nm8s0.jpg


Nou heb ik hem zelf ooit wel gespeeld maar geen megadrive gehad dus kan weinig vergelijken met het origineel , deze remake speelt erg lekker weg met m'n Hrap op de PC en ziet er meer dan prima uit met fake scanlines .
Sega heeft er inmiddels lucht van gekregen dus de download link is verdwenen maar ik heb hem op tijd gepakt en op Rapidshare gezet voor de liefhebber waar hij een maand gratis te downen blijft .

http://rapidshare.com/files/457350398/SORRv5.zip
 
leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...
 
N0VA":3gs8nyu8 said:
leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...

Weleens wat werk gedaan voor een gameboer (inmiddels failliet ^^). Met name code optimaliaties (performance), algoritmes (denk: collision detection achtige zaken) en 3d engines programmatuur.
Tip, als je niet HEEL veel tijd en HEEL veel diepe programmeerkennis hebt in diverse talen of bereid bent belachelijk veel tijd hierin te stoppen (zelfs met programmeerkennis is programmatuur voor games toch echt wel even andere koek) is het een kansloze missie.
Zelfs met een engine/tools van een ander

Daarentegen, ALS je de passie hebt en er de tijd in kan stoppen die nodig is en je ertoe kan zetten, is het onwijs gaaf :)
 
jiggymf":3nhvg2a4 said:
N0VA":3nhvg2a4 said:
leuke engine is dat^^ ga deze engine zeker een keer gebruiken om een eigen beat em up te maken xD
is er trouwen iemand hier op site die iets met games doet? misschien een keertje leuk om er gezamenlijk naar te kijken...

Weleens wat werk gedaan voor een gameboer (inmiddels failliet ^^). Met name code optimaliaties (performance), algoritmes (denk: collision detection achtige zaken) en 3d engines programmatuur.
Tip, als je niet HEEL veel tijd en HEEL veel diepe programmeerkennis hebt in diverse talen of bereid bent belachelijk veel tijd hierin te stoppen (zelfs met programmeerkennis is programmatuur voor games toch echt wel even andere koek) is het een kansloze missie.
Zelfs met een engine/tools van een ander

Daarentegen, ALS je de passie hebt en er de tijd in kan stoppen die nodig is en je ertoe kan zetten, is het onwijs gaaf :)

ik denk dat dat wel mee valt betreft de programmeerkennis, je hoeft het gelukkig niet allemaal in je 1je te doen ;) als het goed is vorm je een team met ieder zn eigen beroep, de ene maakt animaties, de ander programmeert, music, etc. maar ik had het eigenlijk over de beats of rage Engine, dacht dat die al voor geprogrammeerd was?
 
Back
Top