What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Streetfighter X Tekken

Mart

Puzzle Mastermind
Zo, die special edition is best wel vet :)
specialeditionitems.png
 
Die is wel bruut idd.!!!! Om over de game nog maar te zwijgen....

Ik heb zo enorm erg veel zin in deze game! En die Special Edition komt er natuurlijk ook!!!

Iku-Ze!!!
 
Vet inderdaad, cabje...nou ja klassiek zullen we maar zeggen hehe. Game ben ik ook benieuwd naar, hoop wel dat het vernieuwend is, geen MVC reincarnatie oid. Op het moment wel even sprake van beat em up hype natuurlijk, maar aan de andere kant alles wat tot nu toe is uitgekomen is goed te pruimen.
 
Uit welk continent is die versie ?

die kast ziet er leuk uit, is ie van papier? of een plastic spaarpot?
 
Vandaag de SE opgehaald bij ForeGames! SF 4 engine on steroids en naast Tekken proef ik een vleugje MvC en wbt controls soms ook een snifje Tatsunoko.

Combo's zijn easy pull-off en de diepte van het complexe gauge systeem moet dit compenseren. Of het de perfecte combi is moet nog blijken maar het voelt goed!!

Btw.: de self-build cab is een nasty b**** om in elkaar klussen...
 
UltraSven":1sov2206 said:
Ik ga deze wss na een price-drop halen, teveel goede fighters deze periode. Keuzes :roll:

Om tegen de tijd dat de price drop er is nog te beginnen vind ik persoonlijk niks. Online wordt je ass dan 300% gewhoopt aangezien iedereen de fijne kneepjes dan al lang in de vingers heeft. En die achterstand haal je never meer in denk ik...
 
trailblazer800":2ajl9h0b said:
UltraSven":2ajl9h0b said:
Ik ga deze wss na een price-drop halen, teveel goede fighters deze periode. Keuzes :roll:

Om tegen de tijd dat de price drop er is nog te beginnen vind ik persoonlijk niks. Online wordt je ass dan 300% gewhoopt aangezien iedereen de fijne kneepjes dan al lang in de vingers heeft. En die achterstand haal je never meer in denk ik...

Ik ben zelf niet zo'n online speler op fighters maar idd ik weet wel zeker dat je ass gewhoopt gaat worden als je de game dan haalt.
 
trailblazer800":37qntoen said:
UltraSven":37qntoen said:
Ik ga deze wss na een price-drop halen, teveel goede fighters deze periode. Keuzes :roll:

Om tegen de tijd dat de price drop er is nog te beginnen vind ik persoonlijk niks. Online wordt je ass dan 300% gewhoopt aangezien iedereen de fijne kneepjes dan al lang in de vingers heeft. En die achterstand haal je never meer in denk ik...

Hahahahahhaah ha

Zo werkt dat niet :P

Je word niet voor niks naar tutorial gekicked als jet het spel voor het eerst aanzet.

Zelf vind ik het wel leuk om single player ongestoort te doen, uitspelen met iedereen en kijken wat me team word. Op moment heb ik Akuma als anker, maar weet nog niet wie ik erbij neem. Akuma is wel lekker sf4 met een paar tweaks. Voelt wel goed ook met ze gems.

Later weer een beetje oefenen, de combos en zo onder de knie krijgen.

Dan lekker online gaan spelen, als het goed is krijg je slechte spelers waarbij je makkelijk je combos op kwijt kunt. Later worden je tegenstanders ook sterker en daar word je ook alleen maar beter van, plus brengt je op ideeën die je in training mode kunt oefenen. Verliezen is niet erg, its all in the game ;)

Oevenen baart kunst :P Achterstand kun je inhalen door te oevenen en de trukjes te leren. Genoeg tutorials en forums online.

Vrijdag wat casual potjes met een vriend van me word ook leuk.

Vooral voor fun spelen en deze game is mad funny :twisted:
 
ZiEk":hadp5wmr said:
trailblazer800":hadp5wmr said:
UltraSven":hadp5wmr said:
Ik ga deze wss na een price-drop halen, teveel goede fighters deze periode. Keuzes :roll:

Om tegen de tijd dat de price drop er is nog te beginnen vind ik persoonlijk niks. Online wordt je ass dan 300% gewhoopt aangezien iedereen de fijne kneepjes dan al lang in de vingers heeft. En die achterstand haal je never meer in denk ik...

Hahahahahhaah ha

Zo werkt dat niet :P

Je word niet voor niks naar tutorial gekicked als jet het spel voor het eerst aanzet.

Zelf vind ik het wel leuk om single player ongestoort te doen, uitspelen met iedereen en kijken wat me team word. Op moment heb ik Akuma als anker, maar weet nog niet wie ik erbij neem. Akuma is wel lekker sf4 met een paar tweaks. Voelt wel goed ook met ze gems.

Later weer een beetje oefenen, de combos en zo onder de knie krijgen.

Dan lekker online gaan spelen, als het goed is krijg je slechte spelers waarbij je makkelijk je combos op kwijt kunt. Later worden je tegenstanders ook sterker en daar word je ook alleen maar beter van, plus brengt je op ideeën die je in training mode kunt oefenen. Verliezen is niet erg, its all in the game ;)

Oevenen baart kunst :P Achterstand kun je inhalen door te oevenen en de trukjes te leren. Genoeg tutorials en forums online.

Vrijdag wat casual potjes met een vriend van me word ook leuk.

Vooral voor fun spelen en deze game is mad funny :twisted:

Die tutorial fase en die easy players ben ik na een dagje wel door 😉
 
die eerste tutorial kost me geen uurtje, maar is wel handig om te weten wat er in het systeem zit.

en de trials heb je ook een 1 dag gedaan?

zelf kom ik daar niet erg ver mee, ook weinig zin in. Beter niet al te moelijke combos leren en gebruiken.

en wat is je team die je traint?

 
Ik heb twee uurtjes gespeeld tot nu. Ben natuurlijk ook met de tutorial begonnen en die ga ik nog wel een aantal keren door denk ik zo. Moet nog ff de gauge mogelijkheden en idd die cross combos oefenen. Chainen lukte me nog niet met de cross maar nu ik t filmpie hieronder zie denk ik wel te begrijpen hoe die technics werken.

Heb twee trails geprobeerd en ben bijna helemaal door met Balrag en Kazuya.

Team is lastig, vond ik ook altijd met MvC 3. Denk dat ik Rolento wel zie zitten, partner moet nog kijken. Mijn groene jungle bunny komt volgens mij later als DLC... :twisted:
 
ah blanka komt? of bedoel je die Mika wrestler chick?

Wauw je bent door de trials heen van 2 gasten. Ik kom nog steeds niet door de trials heen van akuma, die links en chains in de combos zijn te strak. Blijven oefenen denk ik dan, wel mooie opties gevonden om extra cheap te zijn.

Online viel wel tegen vandaag, tegen twee nl'ers gespeeld, het was laggy en het geluid deed raar ook met een soort lag of gewoon nix van horen.

Rolento lijkt me ook cool maar ik zoek zelf iemand met meer health om bij me akuma te compenseren.
Kazuya kwam ik ook niet erg ver mee, maar balrog was wel cool in sf4, misschien moet ik die ook proberen.
Sagat ging wel, leuk dat ze kara's er nog inzitten, maar hij is ook wel erg shoto en heb gevoel dat in deze game shotos niet het beste zijn.
 
Yep, Blanka zou moeten komen.... Nou ik ben die trials niet helemaal door 😉 , de laatste twee zijn mij ook (nog) iets te strak maar dat komt nog wel.

Gisteren even met een matti geversused en was lekkah. Vandaag verder! Online ook even geprobeerd. Erg vet dat je samen 1 team kunt vormen! Geluid is idd beetje crappy; ik had ook niet echt geluid (tenminste een soort van zaag op de achtergrond noem ik geen geluid). Komt denk ik dit weekend nog een update voor.

Jammer dat je geen XBL account hebt, konden we beetje op elkaar oefenen!
 
Back
Top