What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Wil wel eens met eigen ogen zien waar het verschil grafisch in zit en hoop dat er binnenkort wat filmpjes te zien zijn.
Wat ik opzich al gezien heb van de 360 versie ziet er naar mijn idee goed uit maar heb dan ook het orgineel niet gezien 😉
 
Arcade versie is final, 360 versie kan nog niet helemaal finalized zijn. De game komt pas in het voorjaar van 2009 oid uit. Kan ook te maken hebben met bepaalde instellingen, component en telly vs arcade cab setup.

Het gaat hier om Taito Type X2, iets dat de Ps3 en 360 moeiteloos moeten kunnen runnen. In Battle Fantasia bijv. zijn de sprites groter dan in de Arcade, maar je kunt de originele coin op videoinstelling kiezen die wat verder uitzoomed en het daardoor scherper maakt.

Ik heb volledig vertrouwen in in de console ports, bovendien voor de meeste onder ons de enige manier om die game te spelen anyway :P

Online gaat het wel goedkomen, naar verluid heeft Capcom dan toch het licht gezien en mensen van GGPO ingeschakeld voor onderzoek naar lagfree online battles. Dit is zeer goed nieuws. Voor de mensen die het niet weten, GGPO is een lagvrije 2d fighter netcode. http://ggpo.net/

Als dit er doorkomt, is lag in fighters verleden tijd.
 
Trust me, het ging niet om kleurgebruik of iets wat aan het scherm ligt, maar aan ontbrekende grafische details. Capcom vertelde dat zowel de 360 als arcade versie final waren. Hoop dat ik het uiteindelijk wrong heb, maar kreeg toch achteraf een beetje een raar idee erbij.
 
Nou laten we hopen dat er hier en daar nog wat word gesleuteld aan de console versies 😉
Lijkt mij ook vrij normaal dat de huidige generatie game consoles dit soort games toch feilloos moet draaien.
 
R-Type":1tevhtl4 said:
Arcade versie is final, 360 versie kan nog niet helemaal finalized zijn. De game komt pas in het voorjaar van 2009 oid uit. Kan ook te maken hebben met bepaalde instellingen, component en telly vs arcade cab setup.

Het gaat hier om Taito Type X2, iets dat de Ps3 en 360 moeiteloos moeten kunnen runnen. In Battle Fantasia bijv. zijn de sprites groter dan in de Arcade, maar je kunt de originele coin op videoinstelling kiezen die wat verder uitzoomed en het daardoor scherper maakt.

Ik heb volledig vertrouwen in in de console ports, bovendien voor de meeste onder ons de enige manier om die game te spelen anyway :P

Online gaat het wel goedkomen, naar verluid heeft Capcom dan toch het licht gezien en mensen van GGPO ingeschakeld voor onderzoek naar lagfree online battles. Dit is zeer goed nieuws. Voor de mensen die het niet weten, GGPO is een lagvrije 2d fighter netcode. http://ggpo.net/

Als dit er doorkomt, is lag in fighters verleden tijd.

jah toch GGPO is official voor capcom nu.

http://www.esreality.com/?a=post&id=1605534
 
Back
Top