ruderudie
Bullet Dodger
Ik kom net terug van downtown Kyoto, waar ik in een arcade was beland waar een SF4 toernooitje bezig was op 4 Vewlix`. Fuck zeg wat zit die game goed in elkaar als je die gasten bezig ziet! Ik beheers natuurlijk nog niet de helft van de cancels en focus attacks die zij daar even laten zien, dus zelf ben ik maar even toeschouwer gebleven. Sommige gasten hadden zelfs een hele guide bij, dus dan weet je wel wat het niveau daar was. Echt mooi om te zien, hysterisch schreeuwende host erbij met een microfoon, jammer dat ik geen camera bij me had. Echt een spektakel en rijen toeschouwers, wat een vette game is dit toch...