What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Idd, no offence, maar de enige vraag die ik meeneem is:

Waar ligt ............. ?

Wel altijd heel blij met het antwoord dan.
 
Media markt.... Breek me de bek niet open. Ik erger me altijd kapot als ik iets moet vragen als ik iets niet kan vinden. Jan doedels daar.

Even over arcade stick. Vandaag(eindelijk!!!!) haal ik mijn SF IV op. Voor de PS3 en ben op zoek naar een goede stick.

Iemand ervaring met deze Hori stick: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl- ... -1o24.html

wat mij opvalt is dat de button layout anders is. De knoptoewijzing is ook anders dan de officiele SF IV stick (L1 en L2 zitten meest links, wat bij de andere sticks niet is. (oke, in de game kun je controls aanpassen, maar dat is niet relaxt als je hem bij vrienden aansluit ofzo)

edit: review op IGN, http://gear.ign.com/articles/766/766069p2.html

Let op de opmerkingen over 6 button fighters... Jammer...
 
Tja het klinkt een beetje hard maar je kan uiteraard niet verwachten dat iemand die ECHT verstand van zaken heeft voor 2 euro per uur bij de mediamarkt rond gaat lopen he? Het is uiteindelijk gewoon een grote dozenschuiverij. Zolang je er ook zo tegenaan kijkt is er niet echt wat mis mee verder.

Verder vind ik het wel leuk dat ze uberhaupt wat organiseren. De prijs is secundair, en de gedachte erachter leuk. Volgens mij is dit ook het enige dat je in nederland zo ongeveer kan krijgen. Wil je een vewlix dan kan je bij een officiele dealer of partij volgens mij echt nergens terecht, dus ik vind het ook niet raar dat ze die niet hebben. Volgens mij zal het ook gewoon een kast zijn met een ps3 of 360 erin. Kan me niet voorstellen dat ze een typeX bord erin duwen, die hier ook niet leverbaar is. En leg mensen eens uit dat ze op die kast alleen met 1player kunnen spelen, willen ze een vs match moeten ze maar een kast erbij kopen. Dat kan ook niet...
 
BDT":5jc9z779 said:
Media markt.... Breek me de bek niet open. Ik erger me altijd kapot als ik iets moet vragen als ik iets niet kan vinden. Jan doedels daar.

Even over arcade stick. Vandaag(eindelijk!!!!) haal ik mijn SF IV op. Voor de PS3 en ben op zoek naar een goede stick.

Iemand ervaring met deze Hori stick: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl- ... -1o24.html

wat mij opvalt is dat de button layout anders is. De knoptoewijzing is ook anders dan de officiele SF IV stick (L1 en L2 zitten meest links, wat bij de andere sticks niet is. (oke, in de game kun je controls aanpassen, maar dat is niet relaxt als je hem bij vrienden aansluit ofzo)

edit: review op IGN, http://gear.ign.com/articles/766/766069p2.html

Let op de opmerkingen over 6 button fighters... Jammer...

Zeker niet kopen, ik heb er een gehad (voor een week ofzo, daarna teruggestuurd) maar je kan veel beter wat meer uitgeven aan een HRAP3 of een Madcatz TE stick.

Ik speel SF4 zelf op een Virtua Stick High Grade en een gemodde HRAP3.
 
SD5k":39p3rw44 said:
Zeker niet kopen, ik heb er een gehad (voor een week ofzo, daarna teruggestuurd) maar je kan veel beter wat meer uitgeven aan een HRAP3 of een Madcatz TE stick.

Ik speel SF4 zelf op een Virtua Stick High Grade en een gemodde HRAP3.

Oke, maar ik ben een dreamcast arcade stick gewend. Is die volgens jou vergelijkbaar met de VSHG en HRAP3? Of meer met die andere Hori stick waar ik de link van plaatste?
 
hrap3 en dan full sanwa maken met een octagonal ding erbij voor de stick.
er zijn ook hrap3 met sanwa stick al erin dacht ik. SE versie ofzow

Leuk dat capcom zoveel sponsering doet, als mediamarkt het voorelkaar krijgt.
wel jammer dat mm weinig verstand van heeft.

gister eindelijk akuma unlocked, gouken komt maar niet los.

Ook gister het spel geinstalled, dat kan bij options en de laadtijden verdwijnen bijna. Vooral in vergelijking zonder install./
 
Gouken krijg ik ook maar niet speelbaar terwijl ik wel 2 perfects heb en 3 ultra's
Kom dan wel tegen hem te spelen maar na de winst staat die ouwe lul niet tussen de char's.
 
Die Tournament Stick is echt ziekelijk heftig, wat een kanon!

Wel verrassend om te zien hoeveel newbies de game oppakken. Ik lees echt overal mensen die het allemaal zo extreem moeilijk vinden er moves uit te krijgen, het moet blijkbaar net als fietsen vanaf jongs in je hoofd zijn getampd. Ik ben goed in Soul Calibur, maar hier snap ik niks van hoor je dan.

Prima, hoe meer mensen hoe meer de publishers doorhebben wat een belangrijke rol 2D gameplay heeft in het gamen anno 2009.
 
ZiEk":3rd475ym said:
hrap3 en dan full sanwa maken met een octagonal ding erbij voor de stick.
er zijn ook hrap3 met sanwa stick al erin dacht ik. SE versie ofzow

Elke HRAP heeft al standaard een Sanwa stick, je moet alleen de knoppen verwisselen.

Ik speel op dit moment Akuma, Sagat en af en toe Fei Long. :)

Voor degenen die op PSN spelen, dit is mijn login: SD5k
 
Ken":1tjn481j said:
Die Tournament Stick is echt ziekelijk heftig, wat een kanon!

Kan je er niet een voor mij regelen? :)

Ben nooit een stick persoon geweest, maar wil het wel proberen!
 
Er zijn er echt serieus zo abnormaal weinig, volgende zending komt volgende maand pas weer. Kansloos I know.
 
ne0":1r129ocn said:
Tja het klinkt een beetje hard maar je kan uiteraard niet verwachten dat iemand die ECHT verstand van zaken heeft voor 2 euro per uur bij de mediamarkt rond gaat lopen he? Het is uiteindelijk gewoon een grote dozenschuiverij. Zolang je er ook zo tegenaan kijkt is er niet echt wat mis mee verder.

Dit neem ik dus wel persoonlijk aangezien ik daar werk. Jammer..... Voor 2 euro had ik daar waarschijnlijk ook niet rondgelopen. Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.
 
almighty":3c6bbh7u said:
Gouken krijg ik ook maar niet speelbaar terwijl ik wel 2 perfects heb en 3 ultra's
Kom dan wel tegen hem te spelen maar na de winst staat die ouwe lul niet tussen de char's.

Volgens mij moet je ook met akuma uitgespeeld hebben.
Heb hem uiteindelijk unlocked door met 3 ultras te finishen en de rest met perfect af te ronden. Moet zo gedaan zijn met instellingen op easiest en 1 ronde.
 
xxstillaxx":27ilift4 said:
Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.

Als je dat weet dan weet je dus ook wat het hele punt is dat ik en andere mensen proberen te maken!

Verder is dit inderdaad SF4 topic, en het ging over de hoofdprijs van de mediamarkt SF4 compo, dus erg off-topic lijkt het me niet.
 
ne0":zheo7tdn said:
xxstillaxx":zheo7tdn said:
Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.

Als je dat weet dan weet je dus ook wat het hele punt is dat ik en andere mensen proberen te maken!

Vond gewoon dat je het niet op die manier hoeft te brengen. We kunnen hier niet allemaal de hoge functie en salaris hebben zoals jou.
 
xxstillaxx":2hvik2iq said:
ne0":2hvik2iq said:
xxstillaxx":2hvik2iq said:
Maar idd er lopen heel veel mensen rond die niks weten omdat ze graag mensen aannemen die niks kosten. En dacht dat deze topic over street fighter 4 ging.

Als je dat weet dan weet je dus ook wat het hele punt is dat ik en andere mensen proberen te maken!

Vond gewoon dat je het niet op die manier hoeft te brengen. We kunnen hier niet allemaal de hoge functie en salaris hebben zoals jou.

Volgens mij heb je geen idee welke baan of functie ik heb. Verder snap ik niet dat je er zo'n drama van wil maken, iedereen weet wat er bedoelt wordt en daar ben je het zelf nota bene mee eens. Ik zit hier zelf voor talk over games, niet voor GTST-toestanden. Ik ga dit verder dus negeren en ik ga er verder niet meer op in. Als je wat te klagen hebt ga je maar naar mods of stuur je een PM, terug naar SF4 hier.
 
Heb hem ook sinds gisteren (PS3 versie). Erg gaaf, ben nu alles aan het unlocken. Ik kan hem nu met 1 credit uitspelen op hard, binnenkort even proberen hoe ver ik kom op de moeilijkste graad. Bijna alle andere SF games kan ik met 1 credit uitspelen op 8 sterren, dus ik wil dat bij deze ook wel kunnen op den duur.
De moves vliegen super soepel uit de controller, heb zelden dat iets mislukt, bij andere SF games was dit wel eens iets lastiger, erg fijne controls dus.
Heb eigenlijk nog niets gevonden om over te klagen, echt een super game, de sfeer is top, alles past goed bij elkaar etc.
Seth is geen super toffe eindbaas, maar in ieder geval een stuk beter dan Gill uit SFIII:3rd Strike.
Ik ben in ieder geval super tevreden over het spel.
 
Ken":1dwjzv4z said:
Prima, hoe meer mensen hoe meer de publishers doorhebben wat een belangrijke rol 2D gameplay heeft in het gamen anno 2009.
Inderdaad. Kijk ook naar het succes van New Super Mario Bros. 2D gameplay en een 3D uiterlijk. Het werkt gewoon.

Nu nog een Sonic met 3D graphs en 2D gameplay :roll:
 
Toevallig net op PSN gekeken en raad eens wat er tot mijn verbazing is te downloaden: SSF2THDR! :shock: 50 jaar na de release in US en JP kunnen eindelijk mensen met een europese PSN het spel kopen voor 14,99. Beter super, super, super laat dan nooit toch? :D
 
persoonlijk komt die HD remix als mosterd na de maaltijd. Maar ja, ik ben nog steeds een sucker voor 2d sprites....zal em waarschijnlijk wel halen :)
 
Back
Top