What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Wel grappig om de eerste posts in deze thread eens terug te lezen , toen SF 4 net was aangekondigd.
Een quote van Ken :
Sterker nog, als het 3D wordt weiger ik het te spelen.

Dat beloof ik bij deze.

Nou Ken , belofte maakt schuld he ?
 
R2-2D":iho4jqdx said:
Wel grappig om de eerste posts in deze thread eens terug te lezen , toen SF 4 net was aangekondigd.
Een quote van Ken :
Sterker nog, als het 3D wordt weiger ik het te spelen.

Dat beloof ik bij deze.

Nou Ken , belofte maakt schuld he ?

LOL! Ken is dan ook soms iets te impulsief met zijn uitspraken ;)
 
Mannen, ik wil deze game zo ontzettend graag spelen.....Arghh

Komt ie nou ook voor de Wii uit? Volgens mij is Capcom daar nog niet over uit toch?. Anywayz mocht het zo zijn dan wordt het zomer dit jaar of later voor in Europa beschikbaar.

Ik begin er overigens steeds meer te denken om die Wii de deur uit te fl*kke*en. Ik weet het, dat is een ander topic, maar aiai ik kan geen zuurstokkleuren meer zien.....

Iemand van jullie em al besteld (edit: SF4)?
 
Hij komt waarschijnlijk niet voor de wii. Weet bijna zeker van niet, omdat de wii het zowiezo grafisch waarschijnlijk niet aankan.
Voor mensen die trouwens aan street fighter 4 accesoires willen komen, ik werk bij de mediamarkt op software afdeling dus heb ook gewoon direct contact met Soedesco(madcatz leverancier in nl). Ik heb voor mezelf een PS3 TE edition stick besteld en een 360 TE stick voor in de shop. Verder de pads en de fight stick een paar stucks. Volgens de leverancier kan ik nog meer TE sticks bestellen maar dan moet ik wel snel zijn. Laat maar weten als er serieus interresse is (ook voor eventueel de limited edition van SF4)ik bestel er wel meer.
 
Wii is volledig uitgesloten. 360,Ps3,PC. Een zogenaamde next-gen only game dus.

Hij ziet er ook veel te mooi uit voor de Wii, de game is ook Hi def.
 
De game is vanaf morgen te bestellen op Consoleshop.nl, zaterdag in huis (PS3 en 360 versies).
 
Dat klinkt goed.

Maar, die winkel zit dus hier in Groningen? Nog nooit van gehoord. Ga ik zaterdag maar effe heen dan...
 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de game dan ook al in de winkel van Groningen ligt. Ik zou em gewoon bestellen op de site als ik jou was en thuis laten bezorgen de volgende dag.
 
Oke party people als je de game nu of morgen besteld op Consoleshop.nl heb je 100% op zaterdag de game in huis voor zowel PS3 als 360.
 
Consoleshop heeft hem nu ook definitief in stock staan, dus hij is bij deze gewoon uit.

Zal me niet verbazen als ie vanaf morgen ook gewoon elders wel ligt. Hoewel die Nedgame enzo vaak de echte datum aanhouden.
 
En Baki, wat vind je ervan? Hij is echt bruut he? Ik vind hem echt waanzinnig, we hebben hem even samen met Beatmaster gespeeld en hij speelt echt als een droom. Zeer vette game!
 
R-Type":2m0mbr38 said:
Consoleshop heeft hem nu ook definitief in stock staan, dus hij is bij deze gewoon uit.

Zal me niet verbazen als ie vanaf morgen ook gewoon elders wel ligt. Hoewel die Nedgame enzo vaak de echte datum aanhouden.

Trust me dit zal niet het geval zijn....
 
Zo maar even bellen hier in Zwolle als ze hem al hebben/verkopen anders ook maar even bestellen 8)
 
Gewoon bestellen, er is geen enkele fysieke winkel (behalve Foregames) die em heeft, online is Consoleshop de enige. Er zijn ook nog Limited Editions beschikbaar voor PS3 maar dat zal niet heel erg lang meer duren.
 
Back
Top