DAY
TATE Mode Pilot
Tijdens een Capcom event in Londen is SF4 eindelijk aangekondigd!
http://www.joystiq.com/2007/10/17/capco ... fighter-4/
http://www.joystiq.com/2007/10/17/capco ... fighter-4/
Als jij ze hebt afgeschoten dan vil ik hun lijken nog eens.DreamerNL":1qtpmfio said:als het 3d is schiet ik ze af.
same here!DreamerNL":1ht5uudr said:als het 3d is schiet ik ze af.
Rano":1m73abeb said:Ik hoop echt dat Street Fighter IV een game als Tekken wordt. Dream cum tru!
Ken":2tibdyel said:De voorspelling op msn man wordt eens wakker.