What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Storm is coming!

Cageman":2434ev1n said:
Ik moest ook aan de Storm comics denken. Goed waren die, man.

Iedereen denk ik wel. Als hij op zijn 18e met een roodharige stoot aankomt, is het helemaal af.
 
New_challenger.jpg


Gefeliciteerd kerel!!! Hou de plaats van player 2 maar al vrij!
 
Mannen; dank voor de mooie felicitaties!

Ik was even een paar dagen volledig uit de lucht: het is een hele nieuwe game, erg intensief en een heftige intro, daarna een aardige learningcurve de eerste dagen, maar wel heeeeelemaal fantastisch :)

Storm is ook echt een super stoer kereltje en doet zijn naam dus nu al eer aan, volle bak genieten!

IMG_1666_zps69999293.jpg
 
ruderudie":28hi8y8x said:
Storm is ook echt een super stoer kereltje en doet zijn naam dus nu al eer aan, volle bak genieten!

Kan ook echt niet anders dan een kickass naam als Storm! Dat komt wel goed.
 
Wat een lief koppie zeg, ook al een goeie bos haar op zijn hoofd.

Geniet ervan. Ouderschap is echt super
 
Geweldige foto, geniet ervan dude!!

PS. Gelukkig zie je er ook niet moe uit verder ofzo :mrgreen:
 
Ja, cool man. Oh, en dat haar? Dat gaat er waarschijnlijk allemaal nog wel af vallen :D

Dat van jou hopelijk niet :mrgreen:
 
Back
Top