What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

STNGC (98,7% klaar!)

heerlijk, dedicated game ruimtes zijn gewoon een must, de arcadehal van de toekomst :)
 
Wat een bazen! Heerlijk om te zien dat er een leuke ruimte is om de arcade fun te sharen. Blijkt toch maar weer dat de gezelligheid van het samen gamen met kop en schouders staat boven het hebben van een cabje thuis.

Als er nog custom STNGC shirtjes nodig zijn hoor ik het wel :) ;)
 
Zo goed bezig, voor je het weet staat er inderdaad een toren met units in de achtertuin :)! Blijft dat in de winter allemaal een beetje vochtvrij, of moet je zo'n unit dan continu verwarmen?
 
ruderudie":14rmt8at said:
Zo goed bezig, voor je het weet staat er inderdaad een toren met units in de achtertuin :)! Blijft dat in de winter allemaal een beetje vochtvrij, of moet je zo'n unit dan continu verwarmen?

Mwah, die toren doen we maar niet ;) Dit valt allemaal nog binnen de normen en is dus vergunningsvrij ;)
De unit is geïsoleerd en wel, hij is helemaal lekdicht, dus ik ga er vanuit dat het goed gaat!
Komt sowieso wel een elektrisch kacheltje in, maar hoop niet dat ik constant moet verwarmen.
 
Leg bij die waterleiding gelijk een gasleiding.
Kun je altijd een gevelkacheltje plaatsen. Elekrisch verwarmen wordt niemand wijzer van.
Ga er maar vanuit dat je in de winter constant verwarming nodig hebt.
 
Als er nog custom STNGC shirtjes nodig zijn hoor ik het wel :) ;)[/quote]

Indien je tijd kan vinden, wil je dan eens een opzetje maken? :mrgreen:
 
Marcosan30":2yblds6k said:
Als er nog custom STNGC shirtjes nodig zijn hoor ik het wel :) ;)

Indien je tijd kan vinden, wil je dan eens een opzetje maken? :mrgreen:[/quote]

voor jou maak ik graag tijd chef :D
wat vind je hiervan?

 
lorre001":zjk519rj said:
Marcosan30":zjk519rj said:
Als er nog custom STNGC shirtjes nodig zijn hoor ik het wel :) ;)

Indien je tijd kan vinden, wil je dan eens een opzetje maken? :mrgreen:

voor jou maak ik graag tijd chef :D
wat vind je hiervan?


HUxNcEV.gif
 
Back
Top