What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Stickers/Labels

sombetzki

Bullet Dodger
Aangezien ik meerdere vragen kreeg n.a.v. dit topic, heb ik besloten om (in eerste instantie eenmalig) een batch voor nozomi members laten drukken.

Wat is er mogelijk?

- Alle CPS2 labels
- Alle MVS labels
- F3 cartridge labels
- Custom labels (zelf graag aanleveren, eventueel kan ik op verzoek ook wat maken)
- Stickers voor cabs (geen control panel overlays, deze slijten naar verloop van tijd door gebruik)
- Stickers met logo’s van bvb Cave, Sega voor op je cab of auto ;)

Zal nog even wat highres foto’s plaatsen van de stickers die ik tot nu toe gemaakt heb, zodat je een idee hebt van de kwaliteit. Let wel, dit is geen super high res printer waar ik het op laat drukken/printen, maar ik ben er zelf erg tevreden mee.

Tot nu toe heb ik de volgende op mijn lijstje staan;

- ruderudie – CPS2 Progear
- Beatmaster-P – CPS2 Progear voor Nasischijf
- waiwainl – Hele partij compact flash stickers voor G-Net

Zal deze post bijwerken als er nieuwe aanmeldingen bijkomen. Kosten zullen niet hoog zijn, reken enkele euro’s per sticker, hoef er niet rijk van te worden ;)
 
klinkt goed. om een idee te krijgen: wat zijn de (maximale) maten van de stickers? Is het bijvoorbeeld mogelijk om een marque sticker te laten drukken?
 
sjorspion":3ic0sddi said:
klinkt goed. om een idee te krijgen: wat zijn de (maximale) maten van de stickers? Is het bijvoorbeeld mogelijk om een marque sticker te laten drukken?

Breedte weet ik zo niet, maar de stickers zitten op rol. Dus 2 meter lange sticker kan voor zover ik weet ;)
Marquee sticker is geen probleem iig
 
sombetzki":x0voc88z said:
Aangezien ik meerdere vragen kreeg n.a.v. dit topic, heb ik besloten om (in eerste instantie eenmalig) een batch voor nozomi members laten drukken.

Wat is er mogelijk?

- Alle CPS2 labels
- Alle MVS labels
- F3 cartridge labels
- Custom labels (zelf graag aanleveren, eventueel kan ik op verzoek ook wat maken)
- Stickers voor cabs (geen control panel overlays, deze slijten naar verloop van tijd door gebruik)
- Stickers met logo’s van bvb Cave, Sega voor op je cab of auto ;)

Zal nog even wat highres foto’s plaatsen van de stickers die ik tot nu toe gemaakt heb, zodat je een idee hebt van de kwaliteit. Let wel, dit is geen super high res printer waar ik het op laat drukken/printen, maar ik ben er zelf erg tevreden mee.

Tot nu toe heb ik de volgende op mijn lijstje staan;

- ruderudie – CPS2 Progear
- Beatmaster-P – CPS2 Progear voor Nasischijf
- waiwainl – Hele partij compact flash stickers voor G-Net

Zal deze post bijwerken als er nieuwe aanmeldingen bijkomen. Kosten zullen niet hoog zijn, reken enkele euro’s per sticker, hoef er niet rijk van te worden ;)
Stickets met logo's, dat klinkt interessant. Van wat is allemaal mogelijk? Ik zou wel wat van Sega en SNK willen.
 
Abc123":1dd5s79d said:
Stickets met logo's, dat klinkt interessant. Van wat is allemaal mogelijk? Ik zou wel wat van Sega en SNK willen.

Sega en SNK is geen probleem. Welke variant van het SNK logo? En welke afmetingen?
 
sombetzki":3fqaysms said:
Abc123":3fqaysms said:
Stickets met logo's, dat klinkt interessant. Van wat is allemaal mogelijk? Ik zou wel wat van Sega en SNK willen.

Sega en SNK is geen probleem. Welke variant van het SNK logo? En welke afmetingen?
SNK, het oude logo. Nintendo logo is ook mogelijk?
Afmetingen, hier heb ik niet over nagedacht. Welke afmetingen zijn mogelijk?
 
Dat kan denk ik wel, moet alleen ff kijken hoe. Het materiaal an sich is wit hoogglans, dus moet kijken of het mogelijk is om alleen de contouren te laten snijden. Hier ga ik ik wel vanuit hoor. Weet je de afmetingen ongeveer?
 
Cool, ben heel benieuwd!
ik zal het even opmeten, heb de panelen allemaal los liggen op dit moment.
thanks
 
shootem":3a1g7ugk said:
Heb je voorbeelden van de kwaliteit? Ik weet niet wat jij high of low res vindt en goed of niet goed?

Yes, heb ik. Zal deze van het weekend ff posten, want ik moet nog even goede foto's maken bij daglicht daarvan. Houd je tegoed!
 
Zo, 2 maanden verder en ik heb weer een partijtje stickers laten maken.
Laatste tijd blijft er weinig tijd over ivm de kleine en het STNGC. Excuses voor de mensen die zo lang op hun stickers hebben moeten wachten...

Hoop dat het op foto een beetje overkomt qua kwaliteit:

427BB59D-9ED3-4FC1-982F-7727F80CA2BA_zpsn4df3ipg.jpg

EE22D8B1-F455-44F3-BB90-AF543A59495F_zpsdp6bvpp1.jpg

24D1037F-4D4E-40A5-A81C-E001B3BFF675_zpsm7atw4fv.jpg

4E0A3405-191A-4C3F-8F03-465A345F0FA4_zpsvsrkbzfd.jpg

15222D7C-2334-4517-9A37-FD43C0695D4F_zpsjtvorb6h.jpg

Deze gaan de deur uit en dan zet ik het ff on hold. Teveel projecten en te weinig tijd atm. :cry:
 
ga je nog een nieuwe run doen? mijn project heeft om dezelfde redenen wat stil gelegen maar met mn nieuwe zaagtafel die ik gisteren gekocht heb gaat er weer druk gebouwd worden :)
 
RoOd":k8690fsb said:
ga je nog een nieuwe run doen? mijn project heeft om dezelfde redenen wat stil gelegen maar met mn nieuwe zaagtafel die ik gisteren gekocht heb gaat er weer druk gebouwd worden :)

Ik had met alle liefde jouw Neo Geo cab stickers mee genomen, maar ik wist geen afmetingen... Komt nog wel een nieuwe run, maar geen idee wanneer tbh

Zaagtafel is nice! Moet ook nog een x eentje halen. Maar moet er eerst ruimte zijn in mijn schuur/berging
 
sombetzki":3rarpax1 said:
RoOd":3rarpax1 said:
ga je nog een nieuwe run doen? mijn project heeft om dezelfde redenen wat stil gelegen maar met mn nieuwe zaagtafel die ik gisteren gekocht heb gaat er weer druk gebouwd worden :)

Ik had met alle liefde jouw Neo Geo cab stickers mee genomen, maar ik wist geen afmetingen... Komt nog wel een nieuwe run, maar geen idee wanneer tbh

Zaagtafel is nice! Moet ook nog een x eentje halen. Maar moet er eerst ruimte zijn in mijn schuur/berging

geen probleem, wie weet voor mn tweede cab als ik de smaak te pakken heb heheheh
 
Back
Top