What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Stemwijzer

Ken

High Score Hunter
Reaction score
0
Nou, laten we de stemwijzer eens doen.

Jullie mogen mijn uitslag best weten, interesseert me verder toch niks, stemmen doe ik ook nooit meer.

1. EénNL
2. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
3. D66
4. Fortuyn
5. Partij voor de Dieren

Wat is jullie top 5 en wat de fuck is EenNL? Nooit van gehoord haha.

lolqg6.jpg

Maar zal waarschijnlijk blanco stemmen.

stemwijzerog2.jpg

Toch zal ik, mits ik zal mogen stemmen, niet op Fortuyn stemmen. Zonder Pim is de partij naar de klote gegaan en andanks enkele goede punten heb ik totaal geen vertrouwen in deze partij. Wilders heb ik meer vertrouwen in, alhoewel hij af en toe wat doorschiet in zijn uitlatingen.

En Mano, ik ken zelf enkele mensen die blanco stemmen, maar wat is dan jouw reden om blanco te gaan stemmen?

1. Fortuyn
2. EénNL
3. D66
4. Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
5. SP

Yay, maar stem toch niet. Ik geloof niet in onze politiek, onzin praatjes allemaal. Zelfs bij Fortyun heb ik nog niet eens zoveel overeenkomsten.
Tijd voor revolutie! :p

Trouwens Ken, EenNL is een rechtse partij opgericht door Pastors. Deze kennen we allemaal natuurlijk van Leebaar Rotterdam van voornamelijk de tijd van Fortuyn, door wie hij naar voren werd geschoven toen hij nog tamelijk onbekend was.

Qua politieke voorkeur zijn we allemaal wel gelijk gestemd zo te zien :lol:.

Ik weet nog niet 100% zeker of ik blanco zal stemmen, maar als ik blanco stem zal het een 'tegen' stem zijn. Ik wacht rustig af.

op 1 de pvda en op 2 groenlinks, goh en op 3 de sp. Wat zal ik toch gaan stemmen lol. Zal wel een linkse partij worden :p

Net even Pauw & Witteman gekeken en ik vind dat dhr. Nawijn ook zeker goede punten heeft, en op bepaalde vlakken niet dramatisch doordraaft zoals bij Wilders op sommige punten wel zo is naar mijn mening. Leuk om te kijken, jammer van de kinderachtige 'Meiden van Halal' oid... :roll:

d":34raxvx1 said:
Blanco stemmen is het beste als je niet 100% eens bent met het politieke stelsel.

moeten mensen alleen daarna niet gaan zeuren dat er niks voor ze gedaan wordt of dat het allemaal zo kut is :)

Ik denk dat er echt geen enkele partij 100 % voldoet aan iemands wensen, dat kan denk ik niet maar ze kunnen vaak wel in de buurt komen

Zojuist ook maar even de stemwijzer gedaan en verassend genoeg met stip op 1 meneer Wilders......gevolgd door de pvda. Had ik zelf niet echt gedacht, meestal is het advies wel hetzelfde in de top3 bij mij.
Ik heb nog niet gekeken op welke punten ik het eens en oneens ben want dat kan ook nog wel eens belangrijk zijn.

Toch maar eens wat partijprogramma`s gaan lezen dit jaar wie weet leren we nog wat :)

1 Groep wilders
2 Een NL
3 Partij voor de Dieren
4 VVD
5 Fortuijn

Back