What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Steel Battallion 40 button controller + 3 SB games + statue

Status
Not open for further replies.

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Deze gehele en complete kit is incl: SB1, SB 2 + SB 3 (nog in de seal) prijs 220,-

Daar krijg je ook een zeldzaam schaal model van de "vertical tank" van Steel Battalion in blister nog bij (zie foto)

imag0404f.jpg

Heb de game een paar keer gespeeld. Maat van me heeft deze controller ook. Het kostte me al 10 minuten om de mech uberhaupt van zijn plek te krijgen :D

Supertof ding.

Beetje niveautje Flight Simulator maar dan anders zo te horen :)

Dude, beter zetten we dit ding in de hal op de beamer met de megalo set up ervoor voordat je 'm verkoopt hahaha. Blijft heerlijk, heb 'm ook gehad en stiekem best vaak spijt gehad dat ik 'm weg heb gedaan ooit.

ik kan momenteel alleen 1 foto via PM verzenden, mijn Imageshack account is ff off.

anders zal ik Photobucket even proberen

*Edit: Imageshack werkt weer

@Ken: ik weet t, maar er moet ook weer wat doekoe binnenkomen

Enige wat ik wilde was een overdekte DLX cab hiervoor gebruiken, maar we hebben projecten zat ;-)

foto:
imag0404f.jpg

ik zal prijs even erbij zetten..

Status
Not open for further replies.
Back