What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Steamlink in je Cab. Pc games streamen

Da Dude

Nozomi Elite
Stream_Link_-_whats_included.jpg


Ik had een steamlink gekocht tijdens een steamsale. Deze was nu 1 euro bij een game.
Er kwamen nog wat verzendkosten erbij. Maar alles bij elkaar was het nog geen 20 euro.
Mooi klein ding. Best zwaar in vergelijking met andere modellen. Wat getest op mijn TV, maar daar ga ik toch hem toch niet gebruiken. Dasarom heb ik hem maar in mijn Cab aangeloten. Dat leek me wel wat. Dan hoef ik niet steeds onder mijn bureau stekkers om te ruilen.

Aansluiten is best simpel.
Je hebt een PCB nodig die hij kent voor je controls. Ik heb deze:
3OGPRw5sovoV-GMESPUJW36sqecFOpMwo8rdguyL-kmZYItCB3BLLqaTJyWdKTcU3_jky20h-yj_DmAPTd0wSlaeR2RLs...jpeg

Ik zoek nog een 2e. Dus als je er 1 hebt.......

De ander die in gebruik. Xin Mo heb ik nog niet getest

Er zit alleen een HDMI ingang op. Dus om hem op je Cab aan te sluiten heb je een convertor nodig.
Let op: wel 1 met audio erbij, omdat er geen aparte audio uitgang op de steamlink zit.


Ik heb deze gekocht:
9200000056527955.jpg

22,50 bij Bol.com, en 5 euro bij Wish :mrgreen: Precies dezelfde.

Ik kon mijn audio gewoon in de kabel pluggen waar normaliter mijn xbox op aangesloten zit (met een 2x jack kabel).
Voor de rest is het aansluiten super simpel. en je hoeft geen netwerk kabel er heen te trekken, omdat met Wifi 5Ghz het loopt als een speer

WKLyuDCf2ydOhPvzWN55qnXJYKdJyalSWamLawesqM28bJ3dIlFh97W869z4k30gSlzNWW5DX2J9WXBkigopQ0ht0DhvOvzzDV2O1Nr9TA3ay5tFZhnuii-9QfZp7fHUCq_i5qpl3gWBFOmDQh_mTwMWfcBLtUkcvD9IJz9EPXyahSWRoPygtVU7PT2VR18s3SB5n6BWMD_TTeAxyDeIkMzrElUV64fO4BTb-faOx9jW_rLCaoR2QRGupZwtlHUHvxbowaTsVKaLFCfOtuVWNcveV0_JwBS0aLcc_WwrpBgjSzSAJdocRm4Y4U6Ur-5cgW2Gqsne0QQ8iSZHy16FKskxmlhZh-qQotu1nPcvewNACNSObiVo7bJN8_Pf_--bxaRIbY7IrJuBw_NpGxnUGiW3uSLm3pye98GA6uOy5HENcBgYwx88ZdNkUYAxdaryIuYk30sVgEkRkxjR7GpsiPkDJus1F8CTVuNisH516-mw-9o5pS2cI06fVrbzByv2msHFrBBAyURoLnq5EMwHGRcWFUG4_E1MwrDeCS4xid609itqrIi_iwpFRid2XGixubVu50uHU2w8VX3F98s9jTrKsQIE56c2=w820-h1093-no


Zorg wel ervoor dat de resolutie goed staat. Bij mij pakte hij de HD ready van de Vewlix niet automatisch.
stekker er in, en gaan.
fMYVR2U8OhaOZzljHndJtKSXYOx6JNS14MAQYQa2aGhoWNdqylYQCrTMQTdLa8_ukJb5qUy_QvyDh9tDcaHGlhpWTG0kgr1RsVT67xD4RLufZuk9gHuNlr60ngPJL1fEDRVQMaCPDbBimlPBhb_ThWUr4_-O6EJbJmjmgIJ9NUETqpGaZ59bJq_yYy6DiBJMCyFlM3yqNp3yF3phgtKYcLIcQFDuxf1b8QwFYHpee_B-dXaalzqdkmS2NW-9erCUStK_U5kUT1g-lhA94AH2uF4USblJo3CP5ysuZznY-X62vqYdOK9Is2Pj4oPlz5BAooUQQmnHJSeo-SjpUkXQuTeZOuP2QZgy1oRaRhTY5iGY7DthsyP6HBdX3MPWXaReVCZSNTB8HFpSzua_omGeShgqQEpjoQU5E54JEwuwjrzXHorMA3a7UFP5Q8w8u2eR8AlF0FCa2IrCFM5pB7bT-ttyDso5Wscp8_XLT-0MfCxZddp1I9dklETKnV3dBRn5EWTnV5ersIDdUPtpZZ4vex7JmgRITez-GjfEI-sAVVEGU1rDHR7SosHTPf2eZIggif0EF1Nuw7cEs68hK7Oa3FTUyMxVRSlA=w1181-h1093-no


Als je wacht tot ze een euro zijn bij een bepaalde game, en je kan 2 weken wachten op wish, dan ben je met 20 tot 25 euro helemaal klaar.

Nu nog de button lay-outs voor games instellen (nu staat bijna alles op muis en keyboard), en als je mame o.i.d. in je bibliotheek zet, kun je die ook starten. Maar dat is de volgende stap :D
 
cool man, en lijkt me een stuk handiger dan een volwaardige PC in je cab draaien.

Zou graag eens een filmpje zien hoe het draait!

@Sp33dFr34k, toch maar een Vewlix aanschaffen dan :P
 
Haha nope.

En ja, zo'n Steam Link draait best goed. Alleen competitieve games moet je er niet op spelen (denk aan shooters en games als Rocket League), teveel lag.
 
Ik ben vandaag 41 geworden, ik begin ook lag te krijgen hahahaha.

Maar een Cab met 640x480 VGA zou wel moeten kunnen denk ik.
 
Sp33dFr34k":116z9ha5 said:
Als het mogelijk zou zijn in 15khz was het wel cool. Cuphead zou er awesome uitzien :D


Cuphead heb ik niet. Ik ga nog wel een netwerkkabel leggen naar de Cab. Moet even kijken wie zijn netwerk dan kwijt is hahahaha
 
Back
Top