Akuma2000
TATE Mode Pilot
Iets anders wat me opviel.
Na paar potjes Daytona, ben ik statisch geladen :roll:
Ik had laatst paar potjes gespeeld, raakte ik mijn vriendin aan en *pats* vonken vliegen er vanaf
De ground wire van de Dash/stuur en van de behuizing (kap achter de monitor) zijn beide vastgeschroefd aan stuk metaal achter de pedalen (bij tandwielen van de gas/rem).
Is dit goed?
En zijn er andere ground wires ofzo die elders vast geschroefd moeten worden?
Na paar potjes Daytona, ben ik statisch geladen :roll:
Ik had laatst paar potjes gespeeld, raakte ik mijn vriendin aan en *pats* vonken vliegen er vanaf
De ground wire van de Dash/stuur en van de behuizing (kap achter de monitor) zijn beide vastgeschroefd aan stuk metaal achter de pedalen (bij tandwielen van de gas/rem).
Is dit goed?
En zijn er andere ground wires ofzo die elders vast geschroefd moeten worden?