What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

star wars

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
hoi zijn er hier ook star wars fans/verzamelaars???


gewoon nieuwsgierig ernaar

gr robert
 
Ik ben voornamelijk fan van de films, zowel de oude (a new hope, empire strikes back en return of the Jedi)
Als de nieuwere delen. Mijn favoriete character is boba fett. :D

Er zijn wel een aantal gasten die de poppetjes verzamelen, hoessst ken).

Ik neem aan dat je zelf fan en/of verzamelaar bent :mrgreen:
 
hoi

ja hoor van jongs af aan,was gewoon nieuwsgierig.

meestal zitten er bij de gamers ook veel sw fans
misschien wel leuk om eentopic aan te wijden kan iedereen zijn coll laten zien?????

gr robert
 
ik denk dat iedereen hier wel wat heeft met star wars. Ik vind de oude films het beste, deel 4, 5 en 6, maar dan wel in de originele uitvoering. Ik ben geen ochre verzamelaar van Star Wars spullen (ben gestopt met poppen verzamelen toen ik 5 was ;-) ), maar ik koester wel mijn Star Wars Darth Vader Pachinko en uiteraard mijn Star Wars Arcade cockpit game.

Ik zou nog wel een keer een Star Wars pinball willen hebben, dan is het voor mij wel compleet. :-)
 
Zeker Fan, geen verzamelaar. Ik heb wel aardig wat spullen gehad, maar later allemaal geruilt voor He-man spul.

Binnenkort weer de hele saga kijken met mijn kids.
Clone wars series allemaal gezien. Zelfs de cartoons zoals droids en ewoks.

Dit boek staat in mijn kast met een aantal anderen.
star2006.jpg


p.s. heb nog 2 3d boeken voor de verkoop over de schepen uit de oude saga.
 
Star wars blijft leuk vroeger veel gehad nu alleen de films en foto,s en het script van alle drie de films .
In 2015 komt een nieuw deel uit rechten zijn verkocht aan disney
Ik heb nog delen op vhs tape haha met de making of wel allemaal widescreen.
 
Ik speelde veel met de poppetjes toen ze uit kwamen. Stopte er vroeger al m'n geld in samen met m'n broer. We hadden o.a. de Millenium Falcon en de AT-AT. Die shit was de shit en de films blijven de shit!
Kan niet wachten om erachter te komen of de nieuwe delen weer oldschool vet gaan worden of weer verziekt worden door Jar Jar mongolen.
 
Wie kent ze niet, de Red Letter Media Plinkett Star Wars prequel reviews:


Ga er anders maar eens rustig voor zitten. Geniaal.
 
He hier was ik nog niet bekend mee, hoewel het start als een doorlopende bash van the phantom menace
vind ik het wel intrigerend hoe dit later onderbouwd wordt :mrgreen:

Brings a smile to your face,p :mrgreen:
 
Ik heb zojuist deze aflevering aangezet. Hij is nog vers :

Mythbusters : Revenge of the Myth

 
'Deze video is niet beschikbaar in je land', als ik op Play druk.. :-(
 
Cageman":udoanjmr said:
'Deze video is niet beschikbaar in je land', als ik op Play druk.. :-(
Je woont dan ook veel te dicht bij België. Hier doet ie het gewoon.
 
Ik kwam 'm ook tegen op een andere 'bron' maar wou 't inderdaad met het youtube filmpje beschikbaar maken voor de niet-Belgen (@Cage) :) ;)
 
Back
Top