What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Spookaccounts verwijderd

Rano

TATE Mode Pilot
Zoals jullie wellicht weten heeft Nozomi.nl last van spookaccounts. Bots registreren zich op Nozomi.nl en vullen alle informatie in. Het lukt ons niet goed om ze tegen te houden. We hebben het volgende geprobeerd:
  • Bij registratie moet men nu een aantal letters/cijfers invullen.
  • De beheerders van Nozomi.nl moeten eerst leden goedkeuren voordat ze kunnen posten.
Dit laatste helpt maar voorkomt ook dat er nieuwe 'echte' leden bij komen. Aangezien ik gemiddeld 50 verzoeken om lid te worden per dag krijg, lukt het me niet om de echte van de bots te scheiden.

Mijn hoop is op de nieuwe versie van het forumsoftware gericht. Goed nieuws! Deze is gisteren uitgebracht. Ik draai nu een testversie op een ander domein. Als het goed is krijgt Nozomi.nl deze software rond januari/februari 2008 ook.

Ik heb alle inactieve gebruikers met 0 berichten en langer dan vier weken niet ingelogd verwijderd. We hebben nu dus nog 165 echte, actieve leden!

Gruwelijk, klasse Roy. Het is vrees ik alleen water naar de zee dragen want ik krijg ze ook, die Russische leden..

Maar als je helemaal niet doet wordt het forum weer overspoeld met spam. Ik denk trouwens dat het wel vervelend voor jullie is, want jullie krijgen nu al die spammail aanvragen.

Maar nice work Rano!

Back