What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Spectral Vs. Generation

LBL

Arcade Local
Komt in maart ook naar de ps2, Lijkt me wel aardig.
Weet iemand er meer van..?
Heb ergens op gevangen dat het niet zon wereldse game is.
Publisher is bij mij iig niet bekend.

http://www.igs.com.tw/english/product/svg/

04scr_2305.jpg

04scr_2308.jpg
 
IGS is zoiets als de chinese snk. Ze hebben een aantal vette games voor de PGM uitgebracht.
 
Even gekeken op system 16 en zie idd wat meer games van igs, ziet er op zich wel goed uit en alles 2D.

Maar niemand svg kunnen spelen..?
Wie is van plan de game te halen..?
 
Ik heb de game op de AOU Show in Japan eerder in 2005 al gezien, zag er best wreed uit inderdaad maar ik heb de game niet gespeeld.
 
LBL":38975c10 said:
Even gekeken op system 16 en zie idd wat meer games van igs, ziet er op zich wel goed uit en alles 2D.

Maar niemand svg kunnen spelen..?
Wie is van plan de game te halen..?

Yup, sommige van die games moeten super vet zijn: de gladiator, killing blade, KOV, martial masters en nog een paar.

Ik heb idd ook gehoord dat SVG niet echt goed moet zijn, maja, het ziet er heerlijk 2D uit, als de gameplay enigzins een 6 is maakt dat al veel goed.
 
Back
Top