What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sparky's tweeling

sparky

Regular Player
Zondag bij Da dude een tweede NAC opgehaald. Kon het niet laten, want mijn oude is nog stuk en ik wil toch spelen ;) Hij staat prima in de geimproviseerde arcade(lees bijkeuken).

 
wat een mooie! Staat erg goed zo naast elkaar. congrats!
 
@cageman, de monitor gaat niet meer aan, spel start op want ik hoor geluid. Ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar heb gelezen dat het een zekering op het chassis kan zijn. Eerst Eens kijken of ik daar bij kan komen.
 
sparky":3dhtqdbx said:
@cageman, de monitor gaat niet meer aan, spel start op want ik hoor geluid. Ik heb er nog niet echt naar gekeken, maar heb gelezen dat het een zekering op het chassis kan zijn. Eerst Eens kijken of ik daar bij kan komen.

Misschien is je controlboard niet goed aangesloten of onderbroken?
 
Ik zal nog je de foto's mailen van het ophalen. pm nog ff je e-mail adres, of zal ik ze hier posten?

Deze kan alvast.
IMG_0223.JPG
 
Back
Top